Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tosin en eilen itse nähnyt vastaavaa morotusta vastaan tulevasta autosta[emoji14]
Vayne ajeli firmalle kellon kolkutellessa 16, sopii sulle se koppimopo :D Justiin siinä risteyksessä kohdattiin.
Tammiston cittaril kerholaisia? Tumma B7 avant, qekko persiissä ja vanteina tais olla nyt sit old rs4, vai mikkä ne ny olikaan :)
Sinisen harmaa B5 RS4 tummansävyisillä vanteilla tuli viiden maissa iltapäivästä vastaan myllypurossa, neuvostotesomalle päin ajelit ennen raflatacia. Sporttiraitaisella transulla ajelin vastaan. Moron.
Tosin en eilen itse nähnyt vastaavaa morotusta vastaan tulevasta autosta[emoji14]
Vayne ajeli firmalle kellon kolkutellessa 16, sopii sulle se koppimopo :D Justiin siinä risteyksessä kohdattiin.
Tammiston cittaril kerholaisia? Tumma B7 avant, qekko persiissä ja vanteina tais olla nyt sit old rs4, vai mikkä ne ny olikaan :)
Eilen tikkurilantiellä, suurinpiirtein siinä postin terminaalin kohdilla, ruuhkassa körötteli sininen possu, kaaret, kupit ja vyöt oli. Olen melko varma, että se on ollut joskus ratapäivillä. Ja possun mallistahan mulla ei ole tuon taivaallista hajua, liekkö joku GT3 tai joku :)
Kotiin kun ajelin töistä, niin ennen Jumboa silmiin osui taustapeilissä majaileva ruskeaksi tai vastaavaksi (arvaten) teipattu Rs5, tai S5 risan keulalla. Täältä joku? Oli iha makia.
Sinisen harmaa B5 RS4 tummansävyisillä vanteilla tuli viiden maissa iltapäivästä vastaan myllypurossa, neuvostotesomalle päin ajelit ennen raflatacia. Sporttiraitaisella transulla ajelin vastaan. Moron.
Minähän se olin kyllä, empä transiittia juuri noteerannut, moro vaan :D! Töistä lähdössä kotia kohti.
Kuka ohitti mut tänään aamulla puol 8 aikaan Käpylän kohalla Tuusulanväylällä just ku olin poistumassa liittymästä? Clubin kilvenaluset oli takana ja siisti B4 oli auto.
Tänään suunnilleen varttia yli 9 illalla tikkurilantietä ajoi nopeesti katottuna siniharmaa a6 4f farkku jengialusilla, oli tehokkaat ledit kilvenvaloina.
Olin ite tikkurilantien ja suokalliontien risteyksen kohilla kuvailemassa tumman harmaata a4 b8 pitkäkattoa. Tajusin vasta kun olit ajanu ohi enkä tajunnu morjestaa niin tervehdykset tätä kautta :)
Tänään suunnilleen varttia yli 9 illalla tikkurilantietä ajoi nopeesti katottuna siniharmaa a6 4f farkku jengialusilla, oli tehokkaat ledit kilvenvaloina.
Olin ite tikkurilantien ja suokalliontien risteyksen kohilla kuvailemassa tumman harmaata a4 b8 pitkäkattoa. Tajusin vasta kun olit ajanu ohi enkä tajunnu morjestaa niin tervehdykset tätä kautta :)
Meikä lähti vastaavanlaisella biilillä kyllä Tikkurilantie 5:sta samaan aikaan, mutta suokalliontie on melko kaukana siitä, ellet sitten ollut mobilisoituneena niillä hujakoila siihen aikaan! Noh, morjes kuitenki!
Comment