Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Eilen Pirkkalassa kenkätiellä tuli hetken aikaa ajeltua jonkun clubilaisen b6 perässä. Morjes ! Itse olin avolla liikenteessä.

Comment

• E: Onkos muuten jusabergin suburban seissyt myllylammen nesteellä parkissa?
      Ei kai kenelläkään sellaisella varaa ole ajaakaan. Yhden reissun istuin takapenkillä maksajana ja vieläkin on perse kipeä :)

Comment

• Musta S6 farmari Espoonlahden keskuksen parkkiksella juuri nyt. Ajoin punaisen A3:n siihen viereen.

Comment

• Ajeliko joku mustalla S4:llä äsken Järvenpään prismaan? Olin näkevinäni alusen takana. Ajelin ite perässä parin auton päässä.

Comment

• Jeps se olin minä ;)

Comment

• Ei oo meikällä ollut subbea aikoihin. Kylillä on kyllä kaksi samanväristä pörräämässä.

Comment

• Keltanen ykköskoppanen taotao jengitunnuksilla Turussa Martisillan grillin kupeessa parkissa. Toispuol jokkee melkein samoilla kohdin harmaa b7 avant myöskin klubin merkeillä varustettuna
                Viimeksi muokannut Zeronine; 7.5.2016, 14:23.

Comment

• Hep ! Mä se olin tataolla liikkeellä, makkispekkikset grillilä ja sumpit espositolla ;-)
                  Viimeksi muokannut Killeri; 8.5.2016, 20:33. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja jta Näytä viesti
                    Punainen RS3 KodinAnttilan (Raisio/Turku) parkkipaikalla tänään, clubikilvillä varustettu.

Nätti ja puhdas oli :)
                    Veikkaanpa, että minun putsaama ja vaimon kuljettama :) jokunen kuva autosta ja monesta muustakin vekottimesta löytyy insragramissa tunnuksella carspotter_pk

Comment

• Kuka just äsken lähti Lahessa tästä isolta parkkikselta vanhan bussiaseman luota punasella pirun komeella ja matalalla kolmosella!!??

Comment

• Kuusamossa 7.5. Liikuntahallin pihalla säbäturnauksen aikaan komia musta iso(hko) Audi VXX-XXX, kilvenalunen ja isot putket jäi mieleen kun ohi äkkiä hiippailin.
                        Paikallisia?

Comment

• Eilen Rusalta lähtiessä yritti se sairaan nätti oranssi TT karkuun, muttei päässy.:D Emäntä vieressä jo suunnitteli sen ostoa...

Nyt just tällä hetkellä Puistolan Alepan pihalla harmaa A6, SSG-***

Comment

• Useamman kerran nähnyt Tullivuorentiellä tummanpuhuvan B7 ässän, viimeksi noin vartti sitten. Klubitunnuksia ei ole osunut silmään, mutta olisiko forumilaisia?

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viesti
                              Musta S6 farmari Espoonlahden keskuksen parkkiksella juuri nyt. Ajoin punaisen A3:n siihen viereen.
                              Minä se tais olla. Terve vaan

sori tapatalk on uusi :D nii se vähän sekoilee :)
                              Viimeksi muokannut Killeri; 8.5.2016, 20:35. Perustelu: Tapatalkin allekirjoitus poistettu.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viesti
                                Eilen Rusalta lähtiessä yritti se sairaan nätti oranssi TT karkuun, muttei päässy.:D Emäntä vieressä jo suunnitteli sen ostoa...

Nyt just tällä hetkellä Puistolan Alepan pihalla harmaa A6, SSG-***
                                Moro! Vaatimattomasti kaasuttelin vain valoista etten alle jää. Erittäin tyyli ajokorkeus A3:sella ja kokonaisuus toimiva! Täytyy ens kerra vaihtaa muutama sananenkin!

Comment

• Kiitoksia vaan. Meinasin, et olisko ehtinyt tulla Alatiksin Shellille viel perässä, mut lahteen oltiin just lähössä..:/

Comment

• Punanen RS2 4-tiellä Hirvaskankaan ABC:n paikkeilla.

Comment

• Lauantai-iltana Pitkälahden ABC:lla valkoinen b8 sedan, kivasti kentässä ja Hybridit alla. Parkkeerasit mun b5:n viereen.

E: mitä ilmeisimmin Shaingin auto kyseessä.
                                      Viimeksi muokannut Topsuu; 9.5.2016, 06:40. Perustelu: Auto bongattu foorumilaisten autojen kuvia topicista

Comment

• Tänään sellun parkissa musta b6 kullan värisillä rh:lla. En nähny oliko jengitunnuksia.

Comment

• Morjesteliko joku täältä eilen jostain kolmosesta kaukajärvellä töyssyjen kohdilla?

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja aauddi Näytä viesti
                                            Tänään sellun parkissa musta b6 kullan värisillä rh:lla. En nähny oliko jengitunnuksia.
                                            Itse katsoin samaa töihin ajellessa.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja MarcWiLD Näytä viesti
                                              Minä se tais olla. Terve vaan

sori tapatalk on uusi :D nii se vähän sekoilee :)

Oliko muuten samainen s6 eilen Espoonlahden S-Marketin pihalla päivällä? Ajelin vierestä punaisella a3 sportbackilla :)

Comment

• Joo smarket on kanta paikka.asustelen kirkon vieres et pyörin paljon siel hollilla.
                                                Viimeksi muokannut 8866; 14.5.2016, 22:12. Perustelu: Tapatalk shaicce pois...

Comment

• Musta b8 isolla lasikatolla puuppolassa taas,koitin morjestella:)

Comment

• Member-tarralla varustettu nätti valkoinen B8 sedan seurasi minua -tai siis tota haalistuneen punasta poloa- Holmasta heinolan suuntaan klo20 maissa. Jatkoi vielä eteenpäin kun itse käännyin omalle kotitielle. Harvoin näkee klubilaisia täälläpäin... :D

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja audi200tuning Näytä viesti
                                                      Musta b8 isolla lasikatolla puuppolassa taas,koitin morjestella:)
                                                      Morjenstin kyllä! :D piti vaa keskittyä hiekkatielle siirtymiseen kun ryömin kotitielle!

ja ei oo musta vaa lavagrey!! :(( loukkaannun aina tästä.. ;D
                                                      Viimeksi muokannut Killeri; 9.5.2016, 21:03. Perustelu: Älä tee heti perään uutta viestiä vaan editoi vanhaa.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja zanibba Näytä viesti
                                                        Morjesteliko joku täältä eilen jostain kolmosesta kaukajärvellä töyssyjen kohdilla?
                                                        Luultavimmin minä. Ainakin jollekkin avanttikuskille nostin lapaa sunnuntaina noin klo 19 tms.

Comment

• Ihan siisti s8 d2 terminaalitie 17 vastapäätä parkissa hämeenlinnassa. Ei ainakaan takana ollut jengitunnuksia.
                                                          Viimeksi muokannut Killeri; 10.5.2016, 10:29. Perustelu: Tapatalkin allekirjoitus poistettu.

Comment

• Aamulla ajoi sama kiesi varmaan vastaan, hieno S8

Comment

• Moikkasin jollekin mustan A4:n kuskille Ideaparkin kohdalla kun aluset näytti olevan.

Comment

Working...
                                                              X