Clubi taustainen hopea TT nähty Oulussa. Rautatienkadun varressa parkissa lauantai aamuna.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Greenboy- Näytä viestiITI-*** B7 sodankylä.
Hauska törmötä clubilaisia reissulla pohjoissa :P
Comment
-
Melkein samikset Kaarinan K-kaupan parkkiksella lauantaina. Musta A4 Avant ZJS-xxx, kenen on?Viimeksi muokannut PercaFluviatilis; 19.4.2016, 11:01.
Comment
-
Joku massia löytyy -tyylinen uudempi avantti ajeli lempäälässä vähän aikaa perässä. Komeen näkönen.
Hienosti ajeli provosoitumatta 40 alueella neljääkymppiä, vaikka kauempaa katsottuna näytti mersu hieman hiillostavan persiissä. Ite compella liikentees.Viimeksi muokannut mäkikärry; 18.4.2016, 18:00.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiKenes punanen B8 sedan seisoo LPR Liisankatu 10 pihalla? Aluset ainakin edessä.
Comment
-
Tänä aamuna kymmenen jäljestä vt 5 etelään Kuopiossa Matkuksen kohdilla valkoinen b7 sedan FHZ- tai FZH- alkuinen kilpi, kilvenalunen takana. Olin sillä valkoisella yhdistelmällä, Scania veturina, ajoit ohitse.
Comment
-
Käykö joku klubilainen samalla salilla? Gym72 pihassa Nummelassa musta B6 sedan jengialusilla. Itse olin kakkosella liikenteessä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja välkky Näytä viestiTänään klo 17 maissa ennen Ideaparkin ramppia Tampereelta päin hopee tai sininen B8 farkku kilvenalunen takana "antoi tilaa" oikealle kaistalle vesisumun keskellä. Itse kurvasin Ideaparkin rampille ja sinä jatkoit Helsinkiä kohti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viestiTänään oli Prisman valoissa vaille neljä ilmeisesti joku clubiveli uudehkolla punasella sedan kolmosella.
Yritin bongata tunnuksia, mutten huomannu niin heilautin lapasta vasta kun itse heilautit.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Paranormalix Näytä viestiTänä aamuna kymmenen jäljestä vt 5 etelään Kuopiossa Matkuksen kohdilla valkoinen b7 sedan FHZ- tai FZH- alkuinen kilpi, kilvenalunen takana. Olin sillä valkoisella yhdistelmällä, Scania veturina, ajoit ohitse.
Comment
-
Espoon motonetin valoissa odotteli imola gelb B5 ässä, jäin siihen vierelle valoissa ja näytin peukkua. :) Kivat pörinät lähti kun turkuun päin menit.
Comment
Comment