Järvenpäässä kääntyi hetki sitten myllytieltä seutulantielle c5 s6, tunnuksia oli edessä ja takana. Itse ylitin tietä kävellen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Avalanche Näytä viestiOisit tullu nykäsemään hihasta! Kebua oltiin siellä kuuntelemassa.
Comment
-
Kukas oli B7 sedanilla Vanhiksella? Piti oikein käydä kurkkamassa että alunen löytyi takaa, kun oli epäilyttävästi parkkeerattu pskasen farkun viereen samoin päin. :)
edit: Rekkari ISY-*** ja näköjään quattro GmbH:n valmistama tehokkaampi 2.0T :) Ei muistaakseni kuitenkaan DTMViimeksi muokannut panu; 13.4.2016, 06:54.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MacGyver Näytä viestiMyllyn 2 tasolla oli ilmestynyt iltapäivällä kauppareissun aikana viereen (1 ruutu oli jätetty hajurakoa) punanen RS3 alusilla. Komiahan oli kyllä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viestiHah, miks näitä foorumilaisia bongataan eniten motonetin pihoissa :,D
Alkuperäinen kirjoittaja Mik4--
Jennika ajeli moottoritiellä ohi pohjoiseen päin ja heti perään S8 jengitunnuksilla. Kahvittelut taisi olla päättyneet?
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja maneesi Näytä viestiEli jos haluaa bongata klubilaisia eri paikkakunnilla.
Etsii motonetin sieltä ensimmäisenä :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja audiq Näytä viestiPuoli tuntia sitten keltainen Avant Hyrylässä Mikkolan koulun kohdilla. Ihan kuin olisi edessä ollut kilvenalunen.
Comment
-
"Puoli seiskan aikoihin ajelin Porintietä Linnavuoren risteykseen asti valkoisen 4F FL Avantin perässä, mahtoiko olla Latelasta tuttu yksilö? "
Juu luultavasti ajelit mun valkosen fl 4f avantin perässä. Puoliseiskan aikoihin ajan aina porintietä murhasaareen asti. Mää oon niin laput silmillä etten nää koskaan ketään ;)
Comment
Comment