Jep, sama auto, tunnistan rekkarin. Seison ojennettuna värin suhteen :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
No olihan bongailua kerrakseen. Ensinnäkin kenen kanssa oli kunnia tänään 11.15 ajaa rallia kehä3 jumbon tietämillä itään päin? :D Hopea s4 b5 sedani , jossa kilven paikalla oli 5 ilmareikää ja kilpi ikkunalla? Rekkari tais olla jotain hsz- tms? Täältä joku? Itse tosiaan nogaro ässällä posotin perään, mutta piti vähän himmailla kun kiveä lensi niin perkuleesti ?? Toinen bongaus oli keravalla RS6 C5 (taitaa olla se tunnusomainen väri se tummansiniliila) farkku , josta oli rengas puhjennut :( . Ei kuulemma ollut foorumilaisia. Ensimmäistä kertaa sain moisen komistuksen nähdä luonnossa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja maspe Näytä viestiKullanvärinen tms. 200 20V sedan bongattu Intiön Salen kohdalla aamulla kahdeksan aikoihin. Saman olen bongannut kaverin autohallista samalla alueella. Onko kuski foorumilaisia?
Comment
-
Kirristä puuppolaan ajeli edelleni tänään rs6 c5 clubin kilvenalusella! Yritin perässä rimpuilla a3 2tdi.. :D onneks on vuokra autona.. Kääntyilit korttajärven kohdilla vertaalan tielle! Hyvän värinen oli. Eli melkein naapureita ollaan ja ennen edes autoa nähnyt.. :D nätti peli (Y)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja welloo Näytä viestiEilen iltapäivällä nosteltu lapasta keltaiselle RS4:lle. Paikkana stadin Vaasankatu. Kiitokset kun sain pujahtaa välistä MB W204:lla.
Comment
-
Hep ,joo on niin paskanen että hävettää mutta maanantaina menee maalipinnan hiontaan niin en oo viittinyt pestä.
No eihän tuo montaa viikkoa vielä ole ollut mulla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiVog nähty juuri kaukajärven Ässän valoissa, olin sillä pappa-paskatilla.
Comment
-
Joku ajeli pasuunalla tammistossa 1525. Olin se joka röyhkeästi veti vielä kiireessä keltaisilla :/
Comment
Comment