Järvenpään keskustassa joku puolen yön jälkeen ajeli perässä musta /tumma V8. Heimotunnus takakilven alla, jonkin matkaa tulit imussa ja käytiin siinä yhdellä pysäköintipaikallakin sutasemassa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viestiYkköskorinen A3 Puistolassa juuri äsken. Kilvenaluset. Passatilla ajettiin perässä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tony.N Näytä viestiJärvenpään keskustassa joku puolen yön jälkeen ajeli perässä musta /tumma V8. Heimotunnus takakilven alla, jonkin matkaa tulit imussa ja käytiin siinä yhdellä pysäköintipaikallakin sutasemassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiTyökaverin auto, ei vaikuta täällä vaikka kilvenaluset löytyy. Mulla 4f avant paikalla 723 . Firma juuri varannut paikat 723-727. Kattelinkin sitä sun q7 yks päivä :)
4F:llä tai Q7:lla yleensä liikentees, aina kun toimistolle eksyy.
Sen ME-perustukset firman porukkaa taisitte olla?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja VilkkuS Näytä viestiHyvä tietää tuokin :D Noh "törmäillään" siinä mahdollisesti joskus.
4F:llä tai Q7:lla yleensä liikentees, aina kun toimistolle eksyy.
Sen ME-perustukset firman porukkaa taisitte olla?
Comment
-
Puolen ysin aikaan aamulla. Olin just pojan vienyt tarhaan ja havainnut työavaimien jääneen himaan ja olin sinne lompsimassa. Asun siis tuossa Arttolantiellä. Ei mennyt putkeen siitäkään, kun junia oli peruttu ja osa myöhässä. Lähdin lopulta autolla.
Comment
-
Kuka ajeli eilen illalla noin 18:15 Kehä ykkösestä länsiväylälle kohti helsinkiä vaaleansinisellä tai -harmaall A4 B7 avantilla, jossa hopea diffuusori takana? Käännyti myös lauttasaareen, mutta ekasta liittymästä. Itse ohitin tuossa vain katsoakseni onko jäsentarraa, ajoin punaisella samanlaisella.
Comment
-
Anna sille killeri luunappi otsaan!
Kuka oli eilen tapulissa bussiaseman kupeessa parkissa selaamassa puhelinta? Aluset eessuntaas ja tulin viereen punasella kolmosella. Emmä kehannu hakee huomioo, ku nykyään harva auto missä aluset on, ees tajuu morjenstusta, vaan kattoo ku hullua... -.-
Comment
-
+1 :D
Ite tällä hetkellä kaivaudun penkin alle jos Juha tulee aina puhtaan autonsa kanssa samaan kortteliin edes. En tiedä rehellisesti minkä värinen auto mulla enään on :D
Comment
Comment