Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Järvenpään keskustassa joku puolen yön jälkeen ajeli perässä musta /tumma V8. Heimotunnus takakilven alla, jonkin matkaa tulit imussa ja käytiin siinä yhdellä pysäköintipaikallakin sutasemassa.

    Comment


      Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viesti
      Ykköskorinen A3 Puistolassa juuri äsken. Kilvenaluset. Passatilla ajettiin perässä.
      Minä se Puistolassa pyörähdin eilen sinisellä kolmosella, mutta kilvenalusia ei vielä ole. Sattumaa vai ei, mutta pasuuna kyllä ajeli perässä....

      Comment


      • Alkuperäinen kirjoittaja Tony.N Näytä viesti
        Järvenpään keskustassa joku puolen yön jälkeen ajeli perässä musta /tumma V8. Heimotunnus takakilven alla, jonkin matkaa tulit imussa ja käytiin siinä yhdellä pysäköintipaikallakin sutasemassa.
        Juu. Perässä tultiin. Oli aika perunapeltoo se parkkis =D

        Comment


        • Pyhäjärven ABC.lla n. Klo 15.00 bongattu s4. XNN-*** joku täältä?

          Comment


            Kukas on kangasalan prismassa d2 S8silla juuri nyt ?

            Comment


            • Lahden Nesteen pesuhallissa epäviralliset ässämiesten kokoontumisajot. Javis V10 S6:lla, minä vieressä omalla ja vastapäätä TTS

              Comment


                Kenenkäs clubilaisen kanssa ajeltiin esimerkillisesti tossa Pirkkala-Nokia akselilla Pyhäjärventietä. Ei ihan riittäny TTssä hummat, tosin vitosvaihteella ajelin niin laitetaan sen piikkiin ;)

                Comment


                  Joonaksen S5 Jumbon parkkihallissa?

                  Comment


                    Sehän siellä, keskiviikkona koripajalle

                    Comment


                      Avalanche taisi olla S6:lla Hietalahdenrannassa klo 16 aikaan? On kyllä törkeen siisti auto!

                      Comment


                        Kenen kanssa morjestelin la iltapäivästä kampin kulmilla siinä liikenneympyrässä olisko ollu jotain 18 aikaan.
                        Taisit ajella tummalla A4sella.

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viesti
                          Työkaverin auto, ei vaikuta täällä vaikka kilvenaluset löytyy. Mulla 4f avant paikalla 723 . Firma juuri varannut paikat 723-727. Kattelinkin sitä sun q7 yks päivä :)
                          Hyvä tietää tuokin :D Noh "törmäillään" siinä mahdollisesti joskus.
                          4F:llä tai Q7:lla yleensä liikentees, aina kun toimistolle eksyy.
                          Sen ME-perustukset firman porukkaa taisitte olla?

                          Comment


                          • Alkuperäinen kirjoittaja VilkkuS Näytä viesti
                            Hyvä tietää tuokin :D Noh "törmäillään" siinä mahdollisesti joskus.
                            4F:llä tai Q7:lla yleensä liikentees, aina kun toimistolle eksyy.
                            Sen ME-perustukset firman porukkaa taisitte olla?
                            Eiköhän. Kyllä siinä firmassa luovat ja tuottavat tunnit päivästä vietetään :)

                            Comment


                            • Greenboy minähän se siellä kurvailin :) Piti pitkään katsoa oliko audiclubin vai jonkun muun aluset..

                              Comment


                                Itekin katoin pitkää että onko vai ei ja sitt kun nostit katseen niin räpylää äkkiä pystyyn :D

                                Comment


                                • Kenen kanssa ajelin eilen illalla turunmotaria pitkin? Kyseessä siis uuden karhea S3 ja suksiboksi katolla.

                                  Comment


                                  • Oliko joku täältä joka morotti Kangasalan kirkon kohdalla aamulla 9 aikoihin? itsellä ei käsi ehtinyt nousee.

                                    Comment


                                    • Morotin S5:lle aamulla tuossa Tapulissa plus katsastuksen risteyksessä. Se on kyllä nätti se.

                                      Comment


                                        Punanen A6 rek EEZ- rokkimäkin kulmilla n.6.45
                                        Tunnus löyty takaa.

                                        Comment


                                          Mihinkä aikaan aamulla Mikko oli liikenteessä? Emäntä kävi kuuden maissa tallilla ja itse lähdin puoli yhdeksältä liikkeelle

                                          Comment


                                          • Puolen ysin aikaan aamulla. Olin just pojan vienyt tarhaan ja havainnut työavaimien jääneen himaan ja olin sinne lompsimassa. Asun siis tuossa Arttolantiellä. Ei mennyt putkeen siitäkään, kun junia oli peruttu ja osa myöhässä. Lähdin lopulta autolla.
                                            Viimeksi muokannut Killeri; 2.3.2016, 12:32. Perustelu: Tarpeeton lainaus poistettu.

                                            Comment


                                            • Jet-7 nähty kaukamerellä parkissa.

                                              Comment


                                                Kuka ajeli eilen illalla noin 18:15 Kehä ykkösestä länsiväylälle kohti helsinkiä vaaleansinisellä tai -harmaall A4 B7 avantilla, jossa hopea diffuusori takana? Käännyti myös lauttasaareen, mutta ekasta liittymästä. Itse ohitin tuossa vain katsoakseni onko jäsentarraa, ajoin punaisella samanlaisella.

                                                Comment


                                                  Minä siellä sitten olen todnäk ajellut kohti lasien tummennusta. Silmät ristissä huomannut morotuksia :D

                                                  Comment


                                                    Ai onko Zeroninellä A4 B7 kanssa?

                                                    Comment


                                                      Hirmunen, Joonaksen kehno vastaus oli Kehnolle. Lainaus vaan unohtui.

                                                      Comment


                                                        Juu my bad!

                                                        Comment


                                                        • Anna sille killeri luunappi otsaan!
                                                          Kuka oli eilen tapulissa bussiaseman kupeessa parkissa selaamassa puhelinta? Aluset eessuntaas ja tulin viereen punasella kolmosella. Emmä kehannu hakee huomioo, ku nykyään harva auto missä aluset on, ees tajuu morjenstusta, vaan kattoo ku hullua... -.-

                                                          Comment


                                                            Mitäs muuta odotat?, auto on niin hieno ja aina puhdas, ja jos vielä parempi puolisko kyydissä, en minäkään paljon huomiosi kuskia :D!

                                                            Comment


                                                            • +1 :D

                                                              Ite tällä hetkellä kaivaudun penkin alle jos Juha tulee aina puhtaan autonsa kanssa samaan kortteliin edes. En tiedä rehellisesti minkä värinen auto mulla enään on :D

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X