Musta (tai tumma) S5 ja tais olla emäntä ratissa? Taisin olla minä. Rekkari vaikutti Tahkolta tutulta ja lähempänä bongasin kilvenalusen. Koitin morottaakin ohi mennessä
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja ees3 Näytä viestiMeikäläisen keltuainenha se siin kadunvarres seisoo :-)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja nikos Näytä viestiMinähän se kävin veekasilla iltapesulla ja kaupassa Kangasalan nurkilla.
Eikös ollukkin kiiltävä vanhus, itteekin oikein ihmetytti :-)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja NikiZ Näytä viestiHaha täältä löyty syyllinen. Mietinki, että mitä se bemarimies siinä keuli kohdilla. Oli vaimo kyydissä ni ei kehdannu lähteä mukaan. :)
Comment
-
Oisko ollu kuitenkin mun entinen FIG-375, musta sedan 4F. Kilvenaluset jäi myydessä viime viikolla paikalleen. Ei mennyt foorumilaiselle/klubilaiselle
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja VilkkuS Näytä viestiKelläs oli tumman harmaa A6 4F sedan Vantaalla, Jaakonkadun "pöyryn parkkitalos" ? Rekkari FIG-xx5
Oli "mun paikalla" (Q7:lla tulin ja kattelin aluksi, et oonko tullu ite A6:lla ja vaan unohtanu sen tänne, mut oli vähän eri värinen) :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viestiKlubin alusilla varustettu ZAZ-*** oli eilen vieressä parkissa Kuortin ABC:llä. Oma alunen ei tainnut kauheasti erottua kuorrutuksen alta?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Reylonds Näytä viestiKukakohan oli tänään NKP:n hallin pihassa ruskossa mustalla b8 aanelosella IHX-2** Näky olevan clubialuset eessä ja takana. Oikeen passelin näköset vanteet oli :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viestiKeltanen S4 B5 farkku Albertinkadulla juuri nyt.
Comment
-
Comment