Musta B7 sedan lisävaloilla Tuuskilla 3min sitten. Ohitettu Kuplalla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiKumpi suunta on kyseessä, kun tie menee Helsingistä Kirkkonummelle ja Espoo on välissä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja edut Näytä viestiTänään vantaan Tammistossa bongattu hopea A6. Kilven alunen ainakin takana. Itse olin vieressäsi oikealla puolella mustalla A3.lla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiBuuhikzen kauniimpi osapuoli bongattu tänään Sokoksen kulmilla noin yhden aikoihin.
Morjestelin, mut en huomannu vilkuteltiinko takaisin vai katsottiinko vaan ett "Mikäs sekopää se tuolla vilkuttelee!!"
Comment
-
Sininen B5 farkku kilvenalusilla menossa Lohjalle päin Pk-seudulta päin motarilla.Juuri äsken ajoit punasrn bussin ohi
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja a.link Näytä viestiMusta B7 sedan lisävaloilla Tuuskilla 3min sitten. Ohitettu Kuplalla.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiPeura ja Mikko rusalla vähän kympin jälestä
Taisit tulla Joonas mua vastaan eilen illalla noin klo. 23 Tikkurilasta päin siinä uudessa liikenneympyrässä Tikkuritien ja Tapulikaupungintien risteyksessä. Olin ite tulossa Puistolasta päin ja kohalla vasta hoksasin, että tuttuja liikenteessä :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja QHad Näytä viestiBongattu eilen Lappeenrannassa LTY:n parkkiksella C7 Avant (VXV-xxx) )alusilla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiVaynen ässä seisoi keskustassa, siinä kulmiksen edessä parkissa tovi sitten.
Comment
Comment