Oliko Buuhiz parkkeeranu Diudin Hyvoninkadun varteen vinoparkkiin? Mielestäni oli sun kulkine, mut en muista rekkarii...Bongasin auton puolenpäivän nurkilla, kun lähdin koulusta!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kukas oli mustalla b6 avantilla Kontulassa klo 12.14 aikoihin, ovien alalaidassa got quattro? tarrat. Morjesta siitä hopeanharmaasta corollasta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Drunkenmunky Näytä viestiKukas oli mustalla b6 avantilla Kontulassa klo 12.14 aikoihin, ovien alalaidassa got quattro? tarrat. Morjesta siitä hopeanharmaasta corollasta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja nnnNigo Näytä viestiMoro vaan minä olin kontulassa en oo kyllä huomannut jos oot morottanu tai jotain :)
Comment
-
-
Harmaa matala B6 avant isoilla putkilla tänään sörnäisten rantatiellä kohti pressanlinnaa. Takalasissa joku tarra siitä että LOW is for groceries.
Ei tunnuksia, mutta ehkä jäseniä? Itse ajoin punaisella B7 avantilla, viimeistään mukulakivillä kyllästyin katsomaan väistämisiä. LOW is slow :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraa Näytä viestiEhkä minä, mutta oon kyllä varmaan ajanu silmät kiinni. Milloin ja missä kohtaa? :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraa Näytä viestiEhkä minä, mutta oon kyllä varmaan ajanu silmät kiinni. Milloin ja missä kohtaa? :)
Comment
-
Comment