Kukas oli eilen Nogaro-S4 B5 Avantilla parkkeerannut mun V8:n viereen Tornio/Haaparannan Rajalla kauppakeskuksen parkkiluolassa? Oli ainakin kilvenalunen takana.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Niki Näytä viestiKuka kohtalotoveri oli juuri Klo 00 Pitkäkatto B6 laukontorin tuntumassa odottamassa ilotulitus ruuhkassa ? Vilautin pitkiä Takana B7 DTM:ästä.
Comment
-
Kohtalotoveri
Alkuperäinen kirjoittaja zanibba Näytä viestiJoo minähän se. Moro vaan! Sitä pääseekin sitten taas vähän kiillotus hommiin, kun jotkut sankarit otti vähän tukea autosta :/
Oli muuten hyvännäköinen pirssi sulla
Comment
-
Hirvaskankaan Abc:llä juuri äsken musta 4f farkku 3.0tdi mustilla vanteilla. Ehkä kilvenaluset
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiTikkurilassa mattasamppanja a6 njg-xxx rinnalla, noustiin kehä 3 samaa matkaa olin mustalla vitolla liikkeellä.
Katse tiukasti eteenpäin joten jos morjestelit niin nostelen nyt :D o/
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viestiJos oli myös gekko takaluukussa, niin silloin olet bongannut minun auton. Emäntä sillä ajelee arkisin kun itse olen töissä maailmalla :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja m1k2 Näytä viestiImola rs4 bogattu espoon kaupungin varikolla clubilaisia?:)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Petriiv Näytä viestiMinä! Hitsaamossa ihmettelen.
Comment
-
-
En kyllä ollut! Ajettiin kyllä Rusalle kahveelle, mut ite yritän "sisäänajaa" uusia nastarenkaita..! Jos ihan naurettavan vähän lähti ni vahingossa! :D
Se tässä ottaakin päähän ku parhaat kelit olis. Melkein tekis mieli iskee ne Dezentit alle takas! :D
Ja nää uuet kumit raapii eestä välil kaariin! :o
Comment
Comment