Kukas päästeli a7:lla eilen illalla klo 11 keljon abc:llä sinisen a8:n viereen parkkiin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viestiTurun motarilla musta sedan UrS4 noin 18 45. Clubitarra kuskin ikkunassa. Olin liikkeellä Nissanin isolla pakulla ja vilkautin vilkkua kohdallasi :D
Comment
-
-
Minä painelin menen tullen, ap:llä keskustan suuntaan ja takas ip:llä samaa reittiä Pitäjänmäen ja Konalan läpi. Auto oli puhdas mennessä, ei ole enää. Pitäskö mun ajaa parta veks, voisin näyttää vuoden nuoremmalta;)
Niin ja en tunnistanut, kun käännyttiin eri suuntiin hoksasin kyllä neljä putkenpäätä..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiJust nyt Pirkkalan aakkosbaarin parkkiksella C7 RS6. Piti oikein asioikseen pysähtyä kyyläämään :)
Comment
-
Vartti sitten Salossa Maariankadulla harmaa A4 b6 Avant klubialusilla. Itse ajelin perässä hetken mustalla B8 avantilla. Kuka olet?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja PercaFluviatilisVartti sitten Salossa Maariankadulla harmaa A4 b6 Avant klubialusilla. Itse ajelin perässä hetken mustalla B8 avantilla. Kuka olet?
Comment
-
Matalalla lipuva valkoinen pitkäkatto b7 Tampereella Teiskontiellä parkissa eilen illalla, meikäläisiä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zoml Näytä viestiTuntomerkit ja sijainti täsmää. Parkissa aina jossain noilla nurkilla, kun ei omaa autopaikkaa ole.
Comment
Comment