Tovi sitten Hyvinkään Lidlin parkkiksella hopea/harmaa 4f avant. Aluset edessä ja takana. Erikoinen vannevalinta pisti silmään :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kuppis bongasi varmaan meikäläisen auton. Tuli siinä poikettua noihin aikoihin poikettua.
Eikai 18" S8 avukset nyt niin hirveän erikoinen valinta pitäisi olla. Väri niissä on tosin kyllä vaihtunut Hondan kartasta löytyneeseen tumman harmaaseen, kun omaan silmään vannehopea ei sovi hopeiseen autoon.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viestixapanthe Verkkokaupan parkkihallissa just nytViimeksi muokannut xapanthe; 13.11.2015, 23:09.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiVihertävä komee TT fjt-×%+ Tiksissä painu parkkihalliin just äsken. Vilkuttelin pitkiä, morjens!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestiMoi Ristoee!
Olin se minä mä siinä Mäkelänkadulla oikeella kun jätkä duunas uukkaria Vallilan kirjaston / alepan hollilla noin puol kuus. :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiAlatiksin Shellillä oli muitakin clubilaisia ilmanpainecheckillä, morjensta vaan tätäkin kautta! :)
Comment
-
Oliko joku Keltasella S/A3:sella Jumbossa joku tunti sitten? Jonkinlainen kilvenalunen oli mutta en saanut selvää.
Comment
Comment