Tänään 18:54 moottoritiellä Lempäälän Ideaparkin kohdalla Helsingin suuntaan hopea TT, OSY-xxx, olin bongaavinani peräpeilissä kilvenalusen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Harmahtavan sävyinen C6(?) Avant (EKI-XXX) Seinäjoella kivistöntien/kuortaneentien ympyrässä n. Klo 14:55. Itse tulin taakse sinisellä Rellun Megane farkulla. En ehtiny morjenstaa...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jaeger Näytä viestiTänään puolen päivän tienoilla Pitäjänmäessä imola gelb B7 RS4 ajeli vastaan, oli kyllä hiano.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiCYP-XXX:lle räpsyttelin valoja tossa Rautatienkadun ja Alasintien ympyrässä vajaa tunti sitte. Ajelin perässäs tolla omalla rouskulla.
Comment
-
Vaaralan Snacky. Siihen kurvas matala B7Sedan. Terve vaan jos oot täällä. Eilen sitten tuli vähän matalampi B7farkku Ansakujalle kun seisoin risteyksessä odottamassa vuoroa. Hyvältä näyttää! :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kehno Näytä viestiKuka lie tuli puolen kuuden aikaan vastaan A5:llä Suutarilassa Sarastustiellä. Pyörän päältä moikkailin
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja mj Näytä viestiEnköhän se ollut minä, monsuunin harmaa A5 clubitunnareilla?
Comment
-
Vieno pyyntö sille uudehkon farkku S4:n omistajalle, joka pitää autoaan usein Eteläisellä Hesperiankadulla. Voisitko pitää jossain muualla kuin työmatkani varrella tai vaihtaa ne mahottoman hienot vanteet rumempiin tai edes nostaa ajokorkeutta? Meinaa jalankulkijat jäädä suojatiellä alle, kun jään aina ajaessa kuolaamaan sitä autoasi. Ei ole clubin kilvenalusta, mutta jos joku nyt sattuisi tuntemaan... ;)
Comment
-
Eilen myöhään Jkl 4-tien seutu. FUN-4 vs joku B5 sedan, taisi olla vauhtia ihan jonkin verran kun ohi ajoitte. FUN-4 on B7 S4.
Comment
-
emsii lipui A5:lla kivistönmäen pesuhalliin, hyvä stance kyllä. RS5:sen osat tuo mukavasti aggressiivisuutta
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...postcount=3401
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Niksu- Näytä viestiB7 S4 FUN-4 kilvillä bongattu eilen ~19 aikoihin bilteman valoissa. Itse takana B6 S4sella, jossa on ollu joskus samat kilvet :D
Comment
Comment