Kukas oli Savon Sellulla seisakkitöissä tällä viikolla? Sininen A6 avant kilvenalusilla oli parkissa tehtaalla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja any1 Näytä viestiAbout 30min sitte limingantullissa harmaa b7 avant olikohan 3sdm 0.06 vanteilla ja klubitarra ikkunassa sekä kilvenaluset. Kuka olit? Tulin itse vastaan samanlaisella mutta sedanilla vastaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Avantisti Näytä viestiMinähän siinä ajelin töihin ja vanneveikkauskin meni ihan oikein. Oliko Marqsin auto hetki sitten Pitkäkankaan Siwan parkkipaikalla?
Joo, olinhan minä. Katoinki että klubilaisia, niin ajoin siihen lähettyville parkkiin. Komea b7 sulla!
Comment
-
Eilen rusalla oli RSR-2, nikkiä en muista. Juha kävi jutulla. Toppura ajeli ohitte, me kateltiin juur muualle sillä hetkellä ja tajuaminen meni siksi vähän ohi. Punanen b8 avant, aluset eessä ja takana, ei katsekontaktia vahingossakaan ;) Sitten Killeri ja Welloo käväs paikalla :)
Comment
-
Harjulan kanssa morjesteltiin siinä about Suonenjoen nurkilla. :) Olin itse Vantaalta tulossa kotiin päin. Aika likasessa kuosissa tuo oma menopeli kun tälläviikolla poikkoillu vähä ristiinrastiin ja ei oo kerenny autonpesuhommiin.
Comment
-
-
Minähän siellä Vaskiolla olin ja Halikossa muutenki työni puolesta liikun päivittäin. Välillä mun kärry parkissa Turuntie 22 kohdilla kadun varressa. Moro vaan!
Comment
-
Sininen C4 avant clubikilvillä ajoit vastaan eilen tiistaina Jkl:ssä. Keuruulle pain ajoin, morottelin mustasta A6:sta
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Greenboy- Näytä viestiHuomasin että espoon marmorin pihassa valkonen A3 alunen takana ja tarra sivulasissa ainakin ja marmorin tekstit kyljissä. Joku myyjä?
Comment
-
Wihuri/Autolan parkkipaikalla oli B5 Avant. Rekkaria en nyt muista kun en päässy tapatalkkiin paikanpäällä :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MattiRK Näytä viestiJotakuinkin noin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Audiowille Näytä viestiSininen C4 avant clubikilvillä ajoit vastaan eilen tiistaina Jkl:ssä. Keuruulle pain ajoin, morottelin mustasta A6:sta
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Artsi98 Näytä viestiKiitos kommentista, minähän se rtv:n vieressä lounaalla. :) Nostahan käpälää, kun ajelet seuraavan kerran vastaan.
Hauskaa, jos se on palannut takaisin stadiin.
Comment
Comment