Clubialuset liikahti klo 19 Shell Veturilta Kalevankadulle farkku B8:ssa... Ajoin ohi ja nostin lapaa :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Kajaanissa koivukoskenkadulla parkissa musta b5 rs4 lsy-xxx. Member tarra takalasissa, klubilaisia?
Comment
-
-
Tänäänhän tuli useempiki bongaus. Yhen jälkee oli orimattilaan päin menossa renkomäen kohdilla punanen avantti b6 kärry perässä ja olin näkevinäni kilvenaluset edessä, ja diffas meni ala-okeroisten tiellä ja myöskin musta avantti b7 tuli vastaan samaisella tiellä noin puoli kolmelta, itse olin valkosella b8 liikenteessä
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja diffas Näytä viestikilun spottasin tos yks päivä
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viestiTänäänhän tuli useempiki bongaus. Yhen jälkee oli orimattilaan päin menossa renkomäen kohdilla punanen avantti b6 kärry perässä ja olin näkevinäni kilvenaluset edessä, ja diffas meni ala-okeroisten tiellä ja myöskin musta avantti b7 tuli vastaan samaisella tiellä noin puoli kolmelta, itse olin valkosella b8 liikenteessä
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiMäkkylässä parkkihallissa bongailtu sininen S6 apr teksteillä ja kilvenalusella.:D
Kaverille muuttoa duunattiin tossa ja käytiin paikkoja kattomassa. Samassa hallissa pirun komee harmaa S3 myös.:)Viimeksi muokannut Petriiv; 13.9.2015, 23:18.
Comment
-
Ite otin kebuu, oli se ihan alasmenevää, mut ei ihan ensimmäinen mitä suosittelisin. :D Burgerit kuulemma ihan ok. :) pikkasen tummat ja rapeet pihvit. Mut eipä tolla hinnalla paljon odotakkaan saavansa.:D Scanburgerihan se on.
Ja moro vaan kuppis! Karmee väsy päällä ja Kastellilla tuli käytyä.:)
Comment
-
Tänään Seinäjoella tuli perässä A4 B6 Avant (?) grafiitin harmaa, Törnävällä, törnäväntien/björkenheimintien risteyksessä menit ohi kun olin kääntymässä vasemmalle mustalla B7:lla. Ainakin takana sulla tunnukset :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiVantaanportin Tokmannin parkkiksella harmaa S6 C6 sedan OCY-xxx, onko täkäläisiä?
Terve,
Joo bongasinkin sun ässän lähtiessä [emoji1]
Comment
-
Äijälässä (keskustassa :) )seisoo V8 melko usein okt:n pihassa. Täältä?
Sunnuntaina illalla musta B7 farkku jengikilvillä ja jollain erikoisilla takavaloilla parkissa Orituvan parkissa.
Comment
-
Antti Määtän ferrexoctavian bongannu jo kahtena päivänä, oon sun naapurissa tekemässä remonttia :D
Comment
Comment