Tänään Järvelässä vähä klo 19 jälkeen musta a4 farkku, muistaakseni OYR-xxx rekkarin alku. Kilven alunen ainakin takana oli kun kiihdytin perään. Ite olin liikkeellä punasella moottoripyörällä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Noniin, tultiin nurmijärveltä koiran pentutreffeiltä, tuli muutama bongaus.
VMG- B5 (kuppis) tais tulla taas vastaan Hyrylästä Nurmijärvelle vievällä tiellä.
Hetkeä myöhemmin tuli hopea B6 Avant edessä ainakin kilvenalunen ja toinen ajovalo tais olla pimeenä ;)
Comment
-
-
Vieras
Comment
-
Tää bongaus tapahtui vähän yli seiskan illalla. Jos siihen aikaan oltu liikkeellä niin mahdollisesti :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viestiValkoinen 8V kehä3 itään, takana alus, jossain 18 aikaan. Olin piilossa mustassa e-tronissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiS6 4G Matinkylässä juuri nyt. Poikela?
Siellä olin! [emoji106]
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Greenboy- Näytä viestiHopeinen b7 keltaisilla päivävaloilla kehä 1 lahdentien kulmilla itään vähän aikaa sitten.
Huomenta vaan sinullekin en tiedä näkykö kun poljin vähän jarruja että jospa olis valot vähän välähdelly merkiks että bongattu on valojen vilkutelu.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiMinäpäs se taas. Juu kyllä ne jarruvalot vilkku. :) Huomenta vaan!
Comment
-
Eilen oli oikein bongauspäivä.
Järvenpäässä tuli vastaan musta B7 aluset edessä ja myöhemmin yks pappatähtäinautolla ajeleva kerholainen. Mä olin sillä hetkellä koeajolla sinisellä C5 avantilla.
Iltasella Teron kanssa tuli vielä höpötelttä kun sille "huollon sijaisauton" luovutin.
Comment
-
Hopee B7 meni Jumbonkohdalla jonossa länteenpäin. Matalalta näytti ja joku kaunokirjotustarra takaikkunassa jos oikein huomasin :)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viestiSaattoi olla meikäläinen jos oli musta gekko takaloosterissa.
Comment
-
Comment