Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Siisti musta A4 B5 rek: KTI-*** Lahdesjärven abc:n pihassa juuri! Ei moitittavaa ;)

    Comment


    • Punainen B6 sedan Salossa Mariankadun liikennevaloissa, noin 12.15. Kilvenalunen ainakin takana :D

      Comment


      • Joku täältä morotti Hakaserin pakusta Poikkimaantiellä?

        Comment


        • Kukas apina se nau utti neulamäessä dumb valvee sinisellä b6 avantilla jos musta konepelti? Hyisaatana oot pilannu hyvän auton ja sietäsit pärisemään ammattikoulun metallisorviin jyrsintappiperseessä heti senjälkee ku oot käyny autokoulussa kertaamassa.. tosson 40 rajotus ja lapsia ylittelemässä tietä..

          Comment


            Tuli tälläinen bongattua Valkeakoskella sopivan nimisen firman parkkikselta. Onkohan klubilaisia?
            Attached Files

            Comment


              Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viesti
              Joku täältä morotti Hakaserin pakusta Poikkimaantiellä?
              Mä! :)

              Comment


              • Tänään Hakunilassa Punainen S4 B6:nen alusilla ajeli mun B7:n perässä. Vähän ennen viittä :)

                Comment


                • Aaa oke. No moro vielä. :D

                  Comment


                    Keltainen B5 S4 Avant Kuutostiellä Joensuun eteläpuolella Onkamon kohdilla tuli vastaan ja lähti erittäin rumaan ohitukseen välittömästi kun oltiin kohdattu. Toivottavasti ei ollut kerholaisia.



                    Toinen bongaus oli Uurossa vastaan tullut vihreä pullealokarinen B5 Avant.

                    Comment


                    • Musta avo kuuden aikoihin Hyrylän S-Marketin pihalla. JIR- taisi alkaa kilpi. Nätti oli.

                      Comment


                        Eilen klo 10.00 musta B8 1.8 tq avantti Treen Viinikan liikenneympyrässä kaupunkiin menossa. Näky kilvenalunen takana. Tulin ite peräs B8 lla mutta ajoin Tayssin suuntaan.
                        Viimeksi muokannut mäkkäri; 31.7.2015, 07:19. Perustelu: kirj. virhe

                        Comment


                          Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viesti
                          Tuli tälläinen bongattua Valkeakoskella sopivan nimisen firman parkkikselta. Onkohan klubilaisia?
                          Saman bongannu kanssa muutaman kerran, viimeksi ajelin perässä Pälkäneeltä...

                          Comment


                          • Kas tämmönenkin topikki.
                            Pälkäneellä Kankaanmaalla kaasutteli hopea TT audi ja päästeli vaihtaessa kaameita paukkuja :)

                            Comment


                            • Hopsis lähteny "kesä"keleillä avolla töihin ????

                              Comment


                                Sillähän minä olen melkein kaikki arkiajot ajanut jo pari kuukautta.

                                Se on tilanne päällä kun pilvet välillä väistyvät, ei siinä enää ehdi kotona käymään autoa vaihtamassa ennen seuraavaa sadetta :)

                                Comment


                                • Tänään Oulussa uudenkadun ja hallituskadun risteyksessä musta 4F taka-alusilla ja hetki sitten Moottoritiellä musta b7. Ajettiin hopealla b8 ohi ja koitettiin nostaa kättäkin.

                                  Comment


                                  • Myotonia tais ajella äskettäin ohi. En ehtiny lapasta nostamaan ku keskityin tukkimaan kuusikkotietä kärryni kans.

                                    Comment


                                    • Hopea B6 Alusilla porttipuiston tarjoustalon ylätasanteella :)

                                      Comment


                                      • Minun autohan se sielä yleensä seisoo ;)

                                        Comment


                                          Olikohan kerholaisia mustalla A/S8 D2:lla eilen perjantaina n. klo 18 aikaan Ylläsjärvellä hotelli Saagan edustalla? Aika lailla matala ja isoilla kiiltävillä huulivanteilla, veekasin äänet soi hienosti hiljaisella parkkialueella.

                                          Comment


                                            Juuh minähän se olin Vesa, huomasin ettet heti meinannut nähdä joten saatoin hieman kaasua käyttää :D

                                            Comment


                                            • Prisman pihassa parhaillaan tumma Audi S2 sedan? JIR-xxx

                                              Comment


                                                Kakskerrantiellä noin klo 18.30 matala punainen B7 mustilla vanteilla, jota vaivasin jonkin asteinen mustatäplärokko.

                                                Comment


                                                  Karo bongattu Hakametsässä kameran kanssa juurikin tällä hetkellä.

                                                  Comment


                                                    Oliko Jape kuvailemassa eilen Kouvolassa?

                                                    Comment


                                                      wrote by ipsi:
                                                      Karo bongattu Hakametsässä kameran kanssa juurikin tällä hetkellä.
                                                      Suatoimpa ollakkin!

                                                      Pelasin peräti candy crushia ja clash of clansia pelin alkamishetkellä :>
                                                      Attached Files

                                                      Comment


                                                        Tämmönen tuli bongattua pahamaineisesta Karhuvuoresta - ihme, että oli vielä vanteet (eikä tiiliskivet) alla.

                                                        edit: klubin lätkät papanaluukussa.
                                                        Attached Files

                                                        Comment


                                                        • Tänään korkeasaaresta päin hidasteessa vihreä B5 sedan. Kytättiin toisiamme ja samassa huomasin clubitarran takasivuikkunassa :D Itse liikkeellä harmaalla B6 avantilla.

                                                          Comment


                                                            Pe 31.7. pari bongausta:

                                                            Ehkä 17.30 jälkeen 148-tie jossain Nikkilän paikkeilla sininen B6 farkku S4 ABF-***
                                                            Ja 19 jälkeen Vaalimaan-Lappeenranta -välin eteläpäässä ilmeisesti musta RS6 C5 NGA-***

                                                            Comment


                                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viesti
                                                              Tänään korkeasaaresta päin hidasteessa vihreä B5 sedan. Kytättiin toisiamme ja samassa huomasin clubitarran takasivuikkunassa :D Itse liikkeellä harmaalla B6 avantilla.
                                                              Jep. Minä se olin:) Äkkäsin kans tarrat sulla liian myöhään.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X