Alkuperäinen kirjoittaja juuhok
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Joku paineli hopealla avo 80?:sella Hyrylän mäkkärin ympyrässä aamulla 12? aikaan.
Takana oli kilvenalunen jos oikein nopeasti vilkaisin :)
Comment
-
-
Sami eilen Sk:lla ja myöhemmin Rusalla. Ihan en heti hiffannut ja piti oikeen miettiä, kuka tuttu siellä mun autoa ihmettelee. Kaveri otti parkissa muutaman yhteiskuvankin, on se vaan nätti nelonen. :)
Nikokin ajeli Shellille illalla, lie sitten kuinka paljon muita lupilaisia oli, mitä en huomannut. :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viestiValkoinen Q7 Pyhäjärvi-Pihtipudas välillä etelään päin ajeli vastaan. Näytti, että ois V12 satsi ollut ja alunen edessä. Anjupi?
Joku muukin clubilainen taisi tänään tulla vastaan jossain Tikkakoskelta pohjoiseen päin. Molemmat ajeltiin jonoissa ja ei jäänyt auton malli mieleen.
Perjantaina tuli samalla reitillä vastaan komea sininen 4F, ajelit pohjoiseen päin jonon keulilla mäkeä ylös enkä kerenny kättä nostaa kun ajatuksissani taas ajelin :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viestiAjelitko Cube mihinkä suuntaan? Itse ajoin Pohjoiseen päin ja ainakin yhden harmaan 4F:n rekisteröin alusilla tuon bongauksen jälkeen. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha| Näytä viestiSami eilen Sk:lla ja myöhemmin Rusalla. Ihan en heti hiffannut ja piti oikeen miettiä, kuka tuttu siellä mun autoa ihmettelee. Kaveri otti parkissa muutaman yhteiskuvankin, on se vaan nätti nelonen. :)
Nikokin ajeli Shellille illalla, lie sitten kuinka paljon muita lupilaisia oli, mitä en huomannut. :D
Illalla oli taas rusalla niin paljon porukkaa että vetäsin auton parkkiin ja hiivin kaverin lexuksen kyytiin, ei sieltä ketään tuttuja löytäny ku piha oli niin turvoksissa =P
Comment
-
Pe 24.7 Joensuun Prisman pihalla huikkasin ohikävellessä moikat kilvenalusilla varustetun A4 2.0 TDI:n omistajalle. Ketäpä moikkasin?
Comment
-
Tänään ajeli Jyväskylässä hieno, harmaa sedan A4, jossa clubkilvet ja tummaksi laminoidut etu- ja takavalot. Olin valoissa vieressä firman autolla, mutta et päätä pahemmin pyöritellyt :)
Comment
Comment