Mä oon siinä käsityksessä että ois jo omistaja vaihtunut.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu1 Näytä viestiLuultavasti minä, kun tuossa 3 aikaa käväsin motonetissä. Milläs olit liikenteessä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jupe Näytä viestiEilen illalla Hernesaaressa musta S3 jossa kilvenaluset.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja rat_013 Näytä viestiKukapas se täs sellon takana mustan s3sen voimii vähäsen päästeli :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mkurtti Näytä viestiLohenpyrstön leirintäalueella parasta-aikaa a6 c7 clubin alusilla. Hienopirssi.
Comment
-
Uudehko musta S5 ajeli vastaan Pertunmaalla. Liekö täältä joku? :) Ei tainnut kuitenkaan olla Joonas ;)
Comment
-
Kukas tuli tänään (13.7) klo 18:08 vastaan Karhulassa mustalla b7 avant:lla?? Käännyit vasemmalle bussi aseman jälkeen, tuntomerkit ledit keulalla, alunen takana ja kilpi taisi olla RN*-***. Ollaan aikasemminkin moroteltu liikenteessä ja bongailtu toisiaan, mutta nimimerkki ei jää mieleen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja gedu Näytä viestiJoku saamarin törppö ajoi kymmenen jälkeen suburbaninsa sikaparkkiin mökin pihaan :P
Kiitoksia käynnistä jusaberg ;)
Comment
-
Sunnuntaina Sami tuli vastaan Risa kakkosella, tänään aamusella Juha tuli vastaan kehä ykösellä menossa itään jossain puksun paikkeilla.
Ja kenen sininen RS2 on parkissa kehä kolmosen varrella osimoilleen masalan nurkilla?
Comment
Comment