Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• No kukas se äsken Rusalta lähti valkosella A5:lla? =)

Satuin saamaan kiinni, kun jäit valoihin. Todella siisti peli sulla, hattua nostan ;)

Comment

• Musta A3 kilvenalusella ohitti meikäläisen jossain täällä Sipoossa. Kuorma-autolla ajelin kohti Korsoa.
      Viimeksi muokannut atak; 28.6.2015, 19:58.

Comment

• Kartanonkoskella koulun edessä punainen B5. Muuta ei jäänyt mieleen kun väri, korimalli ja kilvenaluset kun eilen aamulla painoin puoli unessa hammaslääkäriin :)

Comment

• Morjesta thoubi. Meikä olin retkellä oudossa kaupungissa

Comment

• Paikallisen s-marketin pihalla S1. Oli niin komea ilmestys et en tajunnu kilpiä katsella :D

Comment

• Morjesta vaan Anssi! Harvemmin tulee näillä kulmilla clubilaisia vastaan. :D

Comment

• Olikos jonkun clubi/palstalaisen auto hopea b7 BPE-xxx kilvellä? Ajelin eilen kehällä perässä (jos oikein muistan eilisen) ja tänään bongasin samaisen auton leppävaarassa.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                  Minähän siellä emäntää olin töistä hakemassa, morjensta vaan :) Olit vissiin sillä valkoisella farkkunelosella liikenteessä?
                  silläpä juuri. Sanoinkin vaimolle siinä juuri että tuollainen s5 meille tulee syksyllä ;D

Comment

• Olikohan ilezh RiSan kanssa Carusellilla tuossa ysin aikoihin nyt illalla?

Comment

• Joo, olin mä.

Comment

• silläpä juuri. Sanoinkin vaimolle siinä juuri että tuollainen s5 meille tulee syksyllä ;D
                        Asia puhetta! Helvetin hieno laite,varsinkin kasikoneella :)

Comment

• Hyvältä näytti toppura123 auto rusalla eilen. =)

Comment

• Se olit sinä siis :) Katoin, että kyllä se varmaan moikkas ja nostin lapasta takas. Hyvä fitmentti sulla ;)

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja dr_ink Näytä viesti
                              Kartanonkoskella koulun edessä punainen B5. Muuta ei jäänyt mieleen kun väri, korimalli ja kilvenaluset kun eilen aamulla painoin puoli unessa hammaslääkäriin :)
                              Siellähän sitä olin itsekin hammaslääkärin pakeilla kyseisellä Audilla.

Comment

• Kirkkonummen cruisingeissa muutamia alusia näkyi
                                Punainen B8 Farkku LMN-XXX
                                Hopea B7 sedan CHN-XXX
                                Hammu:n UrS4
                                ilezh:in RS4 oli kattoparkissa ja myöhemmin illalla myös rusan shellillä
                                Rusalla bongattu
                                myotonia , HH92 ja zeronine koitin sulle heiluttaa, mutta et nähny.

Comment

• CHN on mun :)

Comment

• Musta C5 bitukka avantti Kalliossa eilen. Olisko ollut pizzanhakureissulla...

Comment

• Nikolla ollut tutka päällä kun noin hyvin bongaillu porukkaa, itse kun olin viellä vain kaverin kyydissä :D

Comment

• Missälie pöhnässä ajellu, kun oo huomannu Nikoa. Ilezihn kyllä bongasin ja Joni tais olla valkosen R Golffin kyydissä?

Comment

• Olin Joonas Sprinterin kyydissä :)

Comment

• Routser tät. :D

Comment

• Köhköh :D

Köhköh2 :D

Näköjään ollu prkleesti porukkaa :D Meinasin kans lähtee liikkelle, mutta aamusta jouduttiin lähtee turkkuseen kattoos koiranpentuu :)

Comment

• Kenenkäs punainen b7 s4:kku oli eilen illalla abc,keljo edessä?

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viesti
                                                  Köhköh :D

Köhköh2 :D

Näköjään ollu prkleesti porukkaa :D Meinasin kans lähtee liikkelle, mutta aamusta jouduttiin lähtee turkkuseen kattoos koiranpentuu :)

Punainen b8 täältä ! Morjeens morjeens

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja hudeE Näytä viesti
                                                    Punainen b8 täältä ! Morjeens morjeens
                                                    B7 täältä :)

Comment

• Jotta -ode ei hämmenny, niin se olin minä joka eilen ulkoilutin koiraa ja morotin Mäkkylässä :)

Comment

• Ajoikos joku matalalla B7 avantilla Kokonhallin ohitse sunnuntai aamupäivästä? Tärinöissäni olin näkevinäni alusen takana, purettiin juuri Riverin romppeita pois sieltä.

Comment

• Kukas tuli 18:40 (29.6) vastaan uus koppasella Ronsulla tai s6:llä Jumalniemessä Kotkassa?? Oli kyllä komeen näköinen ilmestys vastaan tulevien kauppakassien joukossa.. Väristä kyllä iso peukku!

Comment

• Kukas oli 1600 zeppelinin valoissa ja lähit murtoon päin punasella b7 sedanilla ja aluset löyty?

Sitte onko joku täältä mustalla b8 sedanilla IHN-xxx vertini vanteilla. Tänää tulit kansankadulla vastaan ja joku toinen päivä ajeltiin motarilla peräkkäin

Comment

• Olin Hyvinkäälle menossa puolenpäivän aikaan, vastaan tuli motarilla B7 Avantti, Sininen. Todella siisti! Saksan lippu kilven vieressä.

Comment

Working...
                                                              X