Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
    Huomasin ettet tajunnu. Siinä ohituksen aikana soittelin vähä torvea ja sitten valoissa lisää. Kun mun moikkaus ikkunasta ei riittäny :D Eikö sillä enää voi ajaa rajoitusten mukaan sillä autolla? ;)
    Voihan sillä, mut ku Heini ajo Hiluxia perässä ni piti odotella et se kiihtyy..:"D

    Comment


      Hahahahah :D Ei nähny muuten mitää niistä hiluxin takavaloista.
      Ja kyllähän se Audi näytti vaan hyvältä!!

      Comment


      • Jop, meren puolella. Periaatteessa keskellä Sale-Shell välillä, mutta tosiaa siellä aika rannassa..

        Itse asiassa oon käyny siinä talossa, sillon ku oli myynnissä. Tuttava pariskunta kävi kattoo itelleen. :D

        Comment


        • Juu no pitää mun siihen viel järkkää uudet takavalot, kuuluu vähän niinku kauppaan. :D Oli ne facelift valot aika irvokkaat, ja hän ei kuulemma haluu et linnut tekee sinne pesiä. :D Olkoonkin ongelma, mut mun mielestä kokonaisuudessa aika pieni vika.
          Kunhan on mustat!

          Comment


            Nii että sen verta tarkasti tiiät misä asun :-) reilu vuosi sitten varmaan ootta käny tässä talossa. Nyt onki vähä eri näköstä, ku remppaillu ajankuluksi :D

            Comment


              Joko se kohta pitää Herukan alajaostoa alkaa pystyttämään?

              Comment


              • 3 viikkoa ollu Porissa hommis eikä yksiäkään clubi alusia tullu vastaan.

                Comment


                  Alkuperäinen kirjoittaja Mik4-- Näytä viesti
                  Joko se kohta pitää Herukan alajaostoa alkaa pystyttämään?
                  Ehottomasti!
                  Herukkamiittejä Shellillä :)

                  Comment


                  • Sininen C5 avant MMY jne bongattu kökkelin lidlin parkkihallissa klo16:30. Parkkasin viereiseen ruutuun. :D
                    Taisin kuitenkin ehtiä liueta paikalta ennen kuin mua äkättiin. Kuskit eivät vaan koskaan törmää.
                    Jos pyörit lidlissä mä olin sellanen tatuoitu semiläski kaveri siellä :D

                    Comment


                      Tumman ruskee A4 avantti hetki sitten Rosendahlin kohdalla. Ajelin Tahmelasta sun perässä ja käännyin ruusiksen rannalle. Olisko rekkari ollu CIZ tms, vilkuttelin takana mutta et varmaan huomannut :)

                      Comment


                        Hölmistyneen näköinen RistoEe tänään illalla Cafe Ursulan kohdilla. :) Moikkasin punaisella hanskalla häristimestä.

                        Comment


                        • TV:kin tuttu harmaa uuskoppanen RS 4 tänään Hyvinkäällä. Saanut näköjään Kamux kaupaksi sen.

                          Comment


                            Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti
                            Hölmistyneen näköinen RistoEe tänään illalla Cafe Ursulan kohdilla. :) Moikkasin punaisella hanskalla häristimestä.
                            Juu huomasin kyllä taas kohdalla ja lapanen nous jälleen siinä vaiheessa ku olit jo menny ohi :D Oli huomio autossa, ni ei oikeen kerenny reagoimaan kuskiin :)

                            Comment


                            • Eilen tuli Puuppolan kohdalla vastaan ÄR-8... Kilvestä voi päätellä, että kyseessä oli astetta hienompi auto, johon meikäläisen huomio kiinnittyi eikä tullu nostettua nakkeja ratin yli. Jos olit clubilaisia niin morjesta näin perästä päin! :)

                              Comment


                              • Eilen oli joku lahden abc rengolla ihan ratapeliltä näyttävällä audilla liikenteessä. Ja joku tais olla jollain risalla kaverina. Siin oli jengi kilvet alla.

                                Comment


                                  Hammu ehkä?

                                  Comment


                                    Oltiin hammun kans evästää...tänää oltiinki narun peräs. Hrrr

                                    Comment


                                    • Tulikohan TeroPee avopösöllä suvisaaristoon menevällä tiellä vastaan joskus neljän tienoilla?

                                      Comment


                                        Ei ole tullut, ei mulla ole avopösöä. :)

                                        Comment


                                        • Kaksoisolento sulla ainakin on :)

                                          Comment


                                            Kenes b5 seiso kalteentiellä parkissa suurmetsässä:)

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Teukka Näytä viesti
                                              Sininen C5 avant MMY jne bongattu kökkelin lidlin parkkihallissa klo16:30. Parkkasin viereiseen ruutuun. :D
                                              Taisin kuitenkin ehtiä liueta paikalta ennen kuin mua äkättiin. Kuskit eivät vaan koskaan törmää.
                                              Jos pyörit lidlissä mä olin sellanen tatuoitu semiläski kaveri siellä :D
                                              Hep!
                                              Semiläski minäkin ja tuo nykyisin on vakikauppa, eli sieltä voi bongata useamminkin.
                                              Nyt on kyllä ollut tämä läski ihan omissa maailmoissaan, kun en ole huomannut autoa vieressä.
                                              Viskaa yv, jos siinä kaupan nurkilla vaikutat. Minulla siihen on matkaa vajaa kilometri ;)

                                              Comment


                                              • Hah! :D kerran aiemmin näin sun auton hallissa ja nyt et ois voinukaan huomata kun saavuin sun jälkeen kerkisin lähtee ensin. Siellä mäkin aina käyn.

                                                Comment


                                                • pykiz bongattu kauniilla portterilla Kelloniemen valoissa :)

                                                  Comment


                                                    Perämurikka paskana, riittää et auto oli narun jatkona ni ei tartte olla kuskin samassa tilanteessa illal :D

                                                    Comment


                                                      Tullut pahasti tavaksi hinata erinäköisiä kiihkeitä q-autoja pois tapahtumista viime aikoina :D

                                                      Comment


                                                        Tällaisen perässä tuli ajeltua emännän lantaruiskulla jonkun aikaa, ensin turunmotarilla ja siitä sitten keskustaan päin hetken aikaa.
                                                        Attached Files

                                                        Comment


                                                          Sininen b7 avant CYL-XXX klubikilvillä ajoi just kohti Tapulin uutta liikenneympyrää. Moro vaan :)

                                                          Comment


                                                          • Monen monta upeeta Audia tuli tos vastaan matkalla. Hmm, oliko Jape, kun morjensteli jossain ?kauhavassa? :D
                                                            Ehin just itekkin nostaa hanskan ilmaan, moro vaan! :)

                                                            Comment


                                                              Musta b7 rek VHY-xxx jumbon valoissa vantaalla. Itse rinnalla taas vaihteeks emännän lantaruiskulla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X