Aijaa, sitten en huomannut :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viesti
En oo koskaan vaan muistanut kysellä täältä.
Comment
-
-
Sellon parkkihallissa musta B6 Avant. Kenties S4 takatötteröistä päätellen. Seisoin kymmenen sentin päässä äsken, kun himmasit töyssyyn. Mukava ääninen!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viestiToppura123 tais tulla lahenmotarilla vastaa 15.30 aikoihi. Ite ajoin jäkee päi ja sä ajoit helsinkii.
Itse vein osia maalaukseen Jäkeen =)
Comment
-
S-Line etu ja takapuskurit vein nyt :)
Oikein hyviä kokemuksia Automaalaamo Laaksonen, Järvenpää "
Sinnehän osat jälleen meni ja en ole koskaan saanut maalauksia näin edullisesti ;)
Comment
-
Porttipuiston tarjoustalon parkkiksella kilvenaluset bongattu hopeisessa a4 b6 avantissa. Aamu ruuhkassa tuli ohitettua vaaralan kohdilla uuden karhea metalli harmaa s3 sedan ja iltapäivällä töistä tullessa taustapeiliin ilmestyi punainen b8 a4 avantti itäväylällä. Näytti matalalta kun peilistä katsoin :D
Comment
-
-
-
Eilen harmaa b6 avantti lemmareilla Navitaksen parkkisella Varkaudessa. Takana ainakin alunen
Comment
-
Monesti on vissii PULLA ajellu 15 jälkeen kehä 1 itiksen päässä vastaan. Monesti oon ainaki huomannu mut tänään vasta tajusin että hetkonen... Kuvissa saattaa näyttää vanteet pieniltä mutta livenä tuo keuliminenkaan ei hirveän pahasti pistä silmään. Hyvän näkönen on kyllä.
Ja sitten... eilen herttoniemen rampin jälkeen kun laskeuduin itäväylälle niin edessä ajeli muistaakseni musta 80 audi... moroteltiinki siinä vähän ajan päästä ku laskeuduit alas ramppii. Ja siis hiukan hämmentyneen näkönen kaveri ku ite tosiaan olin sillä mersulla liikenteessä :D
Comment
-
^^ Joo, se on mun kaverin auto. Tunnuksilla, mutta ei varmaan kuitenkaan vaikuta täällä. Kysellyt itekkin samalla rekkarilla useasti, vkonloppuna selvisi että on kaverin auto :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiKehä I itään päin noin Pakilan, paikkeilla, vähän ennen, klo 17.06, musta A5 ja ainakin takana oli kilven alunen.
Ja puhtaana auton väri on "Tiefseeblau perleffekt" :-) Näyttää tosin pilviselläkin säällä lähinnä mustalta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Allekirjoittanut Näytä viestiHep - meikäläinen kyseessä, terve vaan. Huomasin kyllä sun kilvenalusen, mutta siitä kulmasta oli turha alkaa enää huitomaan tervehdyksiä.
Ja puhtaana auton väri on "Tiefseeblau perleffekt" :-) Näyttää tosin pilviselläkin säällä lähinnä mustalta.
Värissä ei kyllä oma silmä nähnyt häivähdystäkään sinisestä, mutta eipä tuota montaa sekuntia ollut aika katellakkaan :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiKehä 3 Porvoon motarille ajoin pun a2 perässä alunen ja kilpi cin-.
Comment
Comment