Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Joku veti trailerilla perässä Pirkkalan (Tampereelle päin) kohdalla 3-tietä about tällästä, mutta mintunvihreetä. Noin kello 17.30.
Rinkulat siinä oli, mutta oma mallitietämys ei nyt riitä.
Vetoauto ei kyllä Audi ollut, mutta olisko silti joku klubilainen asialla?
Valkoinen B8 RS4 tuli vastaan Alastarolta tullessa Porvoossa joskus iltakasin pintaan - tasan tarkkaan motarin alapuolella sillan alla, me menossa kahden autokunnan voimin kohti Kotkan suuntaan ja tämä uudenkarhea RS kohti Mäntsälää. Tais olla eka, jonka olen nähnyt liikenteessä julkisilla teillä. Onko tämä jonkun Porvoosta?
Oliko äsken Tampereen Ruskossa perässä ajellut sininen S3 8l klubilaisia? Edessä ei kilpeä, mutta oli vähän laitetun näkönen niin löytyiskö omistaja foorumilta?
Olikos joku täältä kenen kanssa moikkailtiin kaivarin lähettyvillä? Matala a3 sportback taisi olla xxr:illä? Itse olin vaimokkeen pololla liikenteessä.
Kenenkäs tämä harvinaisuus on? Kajaanin BWC:eestä bongailtu.
Varmaan puolikymmentä kertaa Paltamosta tuon bongannut, mutta omistajaa en tiedä vieläkään. Epäilen kuitenkin vahvasti, että täältä voisi ollakin. Kesäisin ollut liikenteessä havaintojeni perusteella.
Tourulasta Vaajakosken suuntaan kääntyi musta 8L S3, jonka kuskin ovi oli pari senttiä auki ja valot paloivat sisällä. Varmaan huomasi suhinan motarilla :) Liekkö joku täältä?
Tänään puolen päivän aikoihin B5 ässä imola gelb värityksellä kampissa ja poistui Länsiväylän suuntaan. Sen verran oli autoja välissä, että ei nähnyt, oliko kerhotunnuksia. Villi veikkaus nimimerkkiin janhe :)
Tänään puolen päivän aikoihin B5 ässä imola gelb värityksellä kampissa ja poistui Länsiväylän suuntaan. Sen verran oli autoja välissä, että ei nähnyt, oliko kerhotunnuksia. Villi veikkaus nimimerkkiin janhe :)
Klubialusella varustettu musta ja suht matala B6 sedan + peräkärry yhdistelmä tuli juur vastaan Somerontiellä, hieman ennen 110:n liikennevaloja, kuka lie?
Juu, ässällä olin. Seisoin valoissa Pohjoisella Rautatienkadulla kun tulit sieltä tunnelista ulos ja ajelin 1-4 auton päässä takana Meklulle. Ite jatkoin suoraan Kaivariin päin. Erottuu tuo keltanen hyvin tuolta liikenteestä ;)
Klubialusella varustettu musta ja suht matala B6 sedan + peräkärry yhdistelmä tuli juur vastaan Somerontiellä, hieman ennen 110:n liikennevaloja, kuka lie?
Minä ajelin Tummansinisellä B6, vuokrakärry perässä kun oma mökillä. Haettiin Kone-Glanssilta neliveto mönkijä =) Näin itse vastaan tulevien kaistalla 2x B6 toinen farkku ja toinen sedan, liekö sinä jompikumpi?
Näinkö oikeen että joku member-tarralla varustettu kolmonen teki ylläri kaistanvaihdon Tuirassa mun eestä? Seistiin siinä valoissaki vissii vierekkäin. Moro jos olit. :D
Matalalla uiva punanen b7 farkku, ehkä old rs6 vanteilla,mustalla maskilla sumarit päällä suhaili pitkän matkaa edessä tänään Pukinmäessä Helsingissä, jengitunnuksia ei tosin näkynyt.
Oliko joku B7 farkulla tänään 18:45? tienoilla Korson läheisyydessä, lähdössä mikkolan suuntaan bussin perässä? BBS CH:t tais olla vanteet jos oikein tunnistin ja päiväajovalot ledeillä päällä :)
Comment