Neljän ruuhkassa Tuusulanväylän liikennevalo-osuudella C5 farkku, jossa takasivulaseissa Nyrretarrat tekstillä "Neveragain!". Jotain traumoja? ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiHarmaa B6 sedan alusella kääntyi Käskynhaltijantieltä Mestarintielle tuossa noin 16:15. Lisäksi Bremeli tekee pitkää (tai minä lyhyttä) päivää, kun ässä tulee bongattua aamua iltaa. :)
Comment
-
Comment
-
Kuka kääntyi atm (jos joku ei tiedä niin Alatikkurilan mäkkäri) suuntaan vähän ennen seittemää nyt illalla A6:sella, kilvenalunen ainakin takana. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 1lppu Näytä viestiMeikäläinen se tosiaan oli. Sanoin kaverille vielä jotta niin komea allroad että pakko ajaa viereen :) Terve vaan!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ghousti Näytä viestiLipponen tais tulla Cabriolla vastaan Uutelantiellä. Ajoin punasella Seat Leonilla vastaan.
Minäpä bongasin clubilaisen töllöttimessä.
Comment
-
Musta C5, jonka kyljessä "Home of Audi"-teksti. Ajeli eilen perässä Jyväskylän motarilla. Nousi perässä Keljonkankaan rampilla ja jatkoi liikennevaloista Kinkomaan/Säykin suuntaan, kun itse käännyin oikealle. Olin katsovinani, että klubialuset löytyi, mutta näkö pannahinen sen verran huonontunut (taas), etten tekstiä erottanut lukea.
Comment
-
Kuka asuu Hakunilassa S-marketin läheisyydessä?
Näkyy olevan 80:sen näkönen musta avo tossa kilvenalusilla parkissa :)
Sitten Hakunilassa myös havaittu B6 kohtuu hyvällä fitmentillä!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tarzi90 Näytä viestiKuka teki tänään neljän jälkeen jyväskylä-puuppola välillä tiukkoja ohituksia valkoisella 4f koppasella kutosella? ;)
Comment
Comment