Alkuperäinen kirjoittaja opelman
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vieras
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja SaKe Näytä viestiTaisin olla minä. Ainaskin aika ja paikka täsmää.
Comment
-
Hetkisitten sininen B6 nous hämeenlinnanväylältä myllykukolle päin. Tulin muutamia autoja takana siihen ramppiin niin kerinny nähä muutaku sen, että ehkä oli kilvenalunen takana. Tarkennuksena vielä et oli 18-19" ehkä 5 puolaset vanteet. Jospa joku ehkä osuu oikeaan :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Teukka Näytä viestiTörmäsin klo16 jälkeen erääseen b7 kuskiin eräällä korjaamolla vantaalla. Höpistiin ohimennen muutama sana kun jengitunnukset paljasti. Itsehän en ole jäsen nykyään. Hyi hyi. Se olin siis minä. Kaverin nicki pääs jo unohtuu.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiHetkisitten sininen B6 nous hämeenlinnanväylältä myllykukolle päin. Tulin muutamia autoja takana siihen ramppiin niin kerinny nähä muutaku sen, että ehkä oli kilvenalunen takana. Tarkennuksena vielä et oli 18-19" ehkä 5 puolaset vanteet. Jospa joku ehkä osuu oikeaan :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja m1k2 Näytä viestiHopea B6 farkku kivistössä hieman klo 18 jälkeen:)
Comment
-
Hakkilassa, suurinpiirtein hautausmaan kohdilla se sininen 4f sedan vastaa, jonka omistajan nikkiä en muista. Pitkiä vilkauttelin scaniasta ja koitin isoa moroa heiluttaa hytistä. Kello oli aamu.
Comment
-
Kenen vanhempi punanen farkku ?100? NFG- on Vantaan Honkkarin pihalla just nyt ?:)Viimeksi muokannut Hallikainen; 5.5.2015, 16:22.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tw74 Näytä viestiPerjantaina 1.5 noin klo17.30 aikoihin Mikkelissä tuli vastaan kilvenalusilla varustettu tumman violetti b5 avant. Hoksasin vasta kohdalla niin ei kerenny edes lapaa nostamaan.
Comment
Comment