Minäpä siinä oharilla peukkua näytin, morjesta vaan!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Vieras
Audi DTM värityksessä oleva urssi tuli vastaan pohjoisrannassa eilen n.20.45. Siis A4 B5 aikaisessa.
Olin kasikympillä liikenteessä.
CDLC tarralla varustetusta Saabista tuli iso peukku myöhemmin itäväylällä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Buuhiz- Näytä viestitummanliila urS4 nyt vastapäätä töölönkadun ja runeberginkadun risteyksessä. Edessä alunen. Tultiin sillä mustalla Jettalla portista ulos ja palloiltiin keskellä risteystä :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Wepe Näytä viestikenen hopea s6 sedan pyörii usein Marjaniemessä? Nähty useamman kerran Kunnallisneuvoksentien päädyssä matkala Vuosaareen ja takas.
Tosiaan Marjaniemessä asustelen ja sieltä tulee usein singottua Vuosaareen lasten harrastuksien perässä.
Comment
-
Punainen B8 ?rusehtavilla? moni puolaisilla vanteilla ja tummilla takavaloilla Kluuvin parkkihallissa 16:10. Kyydissä olleet ihasteli. Oma oli siina takana :)
Comment
-
Eilen päivällä tumma B6 sedani olympiaterminaalin edustalla. Kilvenalunen ja jonkun firman mainostekstit oli kyljissä. Itse häröilin siinä pinkeissä haalareissa ja koitinpa peukuttaakin.
Comment
-
Tammiston teboililla Punanen A4 Farkku. LMN-XXX
Yritin morotella, muttei pää kääntynyt ;) Ajoit mun B6 ohi. Aluset molemmin puolin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KeimoEKSaatoinpa olla minä, kun kävin vaimokkeen viemässä noihin aikoihin kaupoille. Jos oli alla mustat Ultraleggerat niin tunnustan.
Ja kurvailit uudemman kerran joku reiska 1,5h päästä parkkihallissa, tepastelin meidän neidin kanssa edestäs kun olit juuri tullut halliin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiJätkäsaaren verkkokaupassa oli hallissa parkissa klo13-14 kilven alusella varusteetu a4 b7 avant mustana :)
Comment
Comment