Alkuperäinen kirjoittaja Marqs
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja opelman Näytä viestiES-6 Tuli nähtyä. Olikoon joku aika sitten rosberille myynnissä?
Comment
-
Rusalla tänään näkyi oikein urakalla kilvenalusia. Joku punanen audikuski tais morotellakkin :) Itse Tummansinisellä B6:sella..
Comment
-
Hahah :D Joo, hieroin asuntovaunu kauppoja puhelimessa. Mökille lisätilaa :) Aivan, mersukuski tais olla viime miitissäkin teboililla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viestiSalossa Mariankadun liikennevaloissa sininen A3, olevinaan näin klubialusen, kyyläsin suht pitkään ja morjestin!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiOlikos se taas v7lle kenet näin tänään puoli seiskan maissa ala-tiksin mäkin kohdilla?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja M_iikka Näytä viestibobi eilen kehä3 itään vähän vähän ennen tuupakan liittymää
Comment
-
Tumma B6 sedan ajeli Irlannin Setterin ohi Riihimäellä klo 17 nurkilla, klubikilven alunen oli ainakin takana.
Samasta paikkaa bongattu perrierin (nykyään emännän?) 80 quattro :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ttenhunen Näytä viestiKilleri, tsiigailin sua punaisesta Cabriosta Manskulla puoli viiden aikaan ;). Mulla ei ole klubialusia joten voin vain bongailla, en olla bongattavana.
Ja jos haluat olla bongattavana mulla lääke siihen :), laita pv.
Comment
Comment