Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Alkuperäinen kirjoittaja Marqs Näytä viesti
    Kenenkäs se viininpunainen klubitunnuksin varustettu Urs4 oli tänään Oulunsalon S-Marketin parkkipaikalla? Morjestelin siinä autolle kävellessä.
    Eilen Limingantullissa n.15:00 aikaan ajelin valoissa valkoisen b7 sedanin rinnalle ja ohi mustalla paskaisella a4:lla. Kilvenalunen näytti olevan. Kenen??
    Minä olin siinä valoissa valkealla B7:lla.

Comment

• Nico, ja taas... :D Vaikka miten pitää matalaa profiilia ni silti bongataan :D

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja opelman Näytä viesti
        ES-6 Tuli nähtyä. Olikoon joku aika sitten rosberille myynnissä?
        Oli myynnissä. Itekkin pari kertaa bongannu kyseisen laitoksen.

Comment

• Rusalla tänään näkyi oikein urakalla kilvenalusia. Joku punanen audikuski tais morotellakkin :) Itse Tummansinisellä B6:sella..

Comment

• Juu, morjensta vaan. Vilkauttelin pitkiä parkkiin tullesssa, mut puhuit siinä puhelimeen. Muita kilvenalusia ei omaan silmään sattunut. :) Ja onhan se mersukuskikin foorumilainen! :D
            Ja ihan normaali ihonväri mulla on..;)

Comment

• Hahah :D Joo, hieroin asuntovaunu kauppoja puhelimessa. Mökille lisätilaa :) Aivan, mersukuski tais olla viime miitissäkin teboililla.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viesti
                Salossa Mariankadun liikennevaloissa sininen A3, olevinaan näin klubialusen, kyyläsin suht pitkään ja morjestin!
                Se olin minä.Tuli itekkin kyylättyä pidempään ja huomasin morotuksen kyllä ja arasti vastasinkin. ;)

Comment

• HH92 bongattu mersuineen puistorilta. Lähit just parkista ajaan ku olin ite tyhjentämässä kierrätyspapereita niihin astioihin.

Comment

• Se just kävi mulle silloin heittääs kalvotustarpeita. :D Lähti vaan karkuun, eikä jäänyt tekeen työtä. ;D

Comment

• No perhana ku olis tajunnu, että asut siinä niin lähellä ni olisin tullu moikkaan! Laitoin fb:n kautta sulle viestiä lauantaina, mutta ei tainnu tulla perille :)

Comment

• Hömps. Ei näköjään. :o

Comment

• bobi eilen kehä3 itään vähän vähän ennen tuupakan liittymää

Comment

• Olikos se taas v7lle kenet näin tänään puoli seiskan maissa ala-tiksin mäkin kohdilla?

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
                              Olikos se taas v7lle kenet näin tänään puoli seiskan maissa ala-tiksin mäkin kohdilla?
                              Hyvin mahollisesti, töistä olin tulossa siihen aikaan ja reitti täsmää :D

Comment

• HH92 bongattu mersuineen puistorilta. Lähit just parkista ajaan ku olin ite tyhjentämässä kierrätyspapereita niihin astioihin.
                                Juu muistan 2 kaveria siinä tolppien toisella puolella ja olin tosiaan just juhalta juoksemassa karkuun :D

Comment

• olikohan se joku valkoinen A6? farkku täältä tänä maanantai aamuna klo 05:25 tms helsingistä poispäin turun väylällä kun poltti vähän reippahasti dieseliä ja itse olin hieman aamu uninen niin en pysynyt ahtaamattomalla punaisella a3-8p:llä ihan perässä :D

Comment

• Kukas oli eilen iltasella Tapiolan abcilla tontitetulla 4f:llä klubitarrojen kera?

Comment

• Jrmlls oletettavasti sielä ollut vossenit alla. Itse ainakin löydän kyseisen kaverin yleensä sieltä :D

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja M_iikka Näytä viesti
                                        bobi eilen kehä3 itään vähän vähän ennen tuupakan liittymää
                                        Hyyvin mahdollista :p

Comment

• Kuka tuli vihreällä cabrioletillä vastaan neljän aikaan tänään Kaivopuiston kohdalla, tarkemmin Ursula? Katto alhaalla vielä.

Comment

• Eikö hirmunen vieläkään tunnista :/?

Comment

• Tumma B6 sedan ajeli Irlannin Setterin ohi Riihimäellä klo 17 nurkilla, klubikilven alunen oli ainakin takana.
                                              Samasta paikkaa bongattu perrierin (nykyään emännän?) 80 quattro :)

Comment

• Killeri, tsiigailin sua punaisesta Cabriosta Manskulla puoli viiden aikaan ;). Mulla ei ole klubialusia joten voin vain bongailla, en olla bongattavana.

Comment

• Tyttöystävän bongaama, Viinikan ympyrässä noin 7.40.
                                                  Attached Files

Comment

• Onko joku täältä Talenomilla töissä Oulussa? Hieno musta B7 sedani on siellä parkissa, nyt oli ilmestynyt alle hienot vanteetkin :) Jengitunnuksia en oo bongannu, rekkarin loppu on -806.

Comment

• Kyllähän Killeri tunnistin, tai sanotaanko että epäilykseni oli oikeat. Moro moro

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja ttenhunen Näytä viesti
                                                        Killeri, tsiigailin sua punaisesta Cabriosta Manskulla puoli viiden aikaan ;). Mulla ei ole klubialusia joten voin vain bongailla, en olla bongattavana.
                                                        Kyllä huomasin ettei ollut clubialusta takana ja ihmettelin miksi katto ylhäällä :D?!
                                                        Ja jos haluat olla bongattavana mulla lääke siihen :), laita pv.

Comment

• Killeri taisi pyörähtää eilen illalla myös Olarin Nesteellä tuulilasia putsaamssa tms. Itse kuivailin siinä lähistöllä mustaa A3 8P:tä pesun jälkeen.

Comment

• Hahhah, kukas se oli punasella B6:lla oikasemassa kehän ruuhkaa? :D Ei menny ihan nappiin. Motonetin liittymäs pyyhälsit kehälle vauhdilla. Komee vekotin, tosi komee. :)

Comment

• Niinja jos kuppiksella ei oo enään kusisumareita, ni aivan varmasti olit neljän jälkeen Jumbon kohdalla tähyilemässä viereiseltä kaistalta tilaa..?

Comment

Working...
                                                              X