Hyrylän S-marketin parkissa n. 17.30-18 joku oli ajanut viereen vaaleanharmaan B7 Avantin rekkari IJS-tasaluku. Takaluukussa luki "TDI quattro" ja maskissa S-line -merkki. Automaatista päätellen ilmeisesti 3-litrainen. Tunnuksia en nähnyt, mutta mahtoiko olla joku täältä? Jengitunnuksen vieressä kauempana ovista oli varmaan turvallinen olo ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiTaisi olla veka1980 nelostiellä tänään kellon näyttäessä about 14-15.
Scaniasta välkyttelin pitkiä kun ohi olit mennyt. Ja ilmeisesti kilvenaluset on saatu ruuvattua jo kiinni :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiOlikos v7lle valkoisenlähteentien ja talvikkitien valoissa menossa simonkylää kohti hiukka puoli kymmenen jälkeen?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Cube Näytä viestiJa toinen bongaus tälle päivälle. OYS:lla valkoinen A6 4F Avantti parkissa, alunen oli takana ja rekkari jotain BMK tms.
Comment
-
Joku neliulostuloinen B7 bongattu tänään Riihimäen Teboilkylmäasemalla tankkailemassa n. 12:30. Käytiin siinä pihassa velipojan ja B8:n kera toteamassa, ette mehän ei öljyrahoja Lukoil:ille anneta ;) Tuli muuten sitä itsekin tänään pyörittyä Tikkurilantien nurkilla kuikuilemassa Centteristä, josko S1:stä löytyis koeajoon. Piti tyytyä naapurin RS:ään, eli tarkemmin Faabio Combiin ;).Viimeksi muokannut QHad; 14.4.2015, 22:15.
Comment
-
IYH-xxx 4f kutonen Merikoskenkadulla. Ajelin sun perässä siinä kaupunkiin menevässä taskussa, ajoin sitte siihen viimisen kerrostalon pihaan parkkiin. Moro. :)
E: pari ponkausta lisää. IHU-xxx teknokylässä, nostinki kättä siitä pakusta jota jäit bussin taakse odottelee.
Toinen oli n. 11.30 yliopistolle käänty korisarjalla varustettu TT, EXF tai joku vastaava oli rekkarin alku..Viimeksi muokannut Tomppis; 15.4.2015, 14:15.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiIYH-xxx 4f kutonen Merikoskenkadulla. Ajelin sun perässä siinä kaupunkiin menevässä taskussa, ajoin sitte siihen viimisen kerrostalon pihaan parkkiin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiMertasen a4 tuli aamulla ohitettua vaaralan kohdilla kehä3. Maastouduin talvifarkun puikkoihin ja rapa kerroksen alle :D
Comment
-
A4 B6 Hopea Avant Vantaalla, Ylästöntien liikenneympyrässä kera kilvenalusten. Olisko ollut 18.30 aikoihin? Komia kokonaisuus :)
Comment
-
Pointin koulun ympyrä. Olihan siinä ainakin musta katto ja vanteet. Yritin nostaa lapaa, mutta en saanut vastakatsetta :D
Comment
-
Mikä niistä liikenneympyröistä? Jos oli mustat vanteet, maski ja katto, niin olin varmaan minä? :)
Itse olin näkevinäni kilvenalusen mustan 987 boxsterin perässä. Tuusulantie pohjoiseen välillä kehä 3-koivuhaka, tänään 8 aikoihin.
Comment
Comment