Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Hyrylän S-marketin parkissa n. 17.30-18 joku oli ajanut viereen vaaleanharmaan B7 Avantin rekkari IJS-tasaluku. Takaluukussa luki "TDI quattro" ja maskissa S-line -merkki. Automaatista päätellen ilmeisesti 3-litrainen. Tunnuksia en nähnyt, mutta mahtoiko olla joku täältä? Jengitunnuksen vieressä kauempana ovista oli varmaan turvallinen olo ;)

Comment

• Olikos v7lle valkoisenlähteentien ja talvikkitien valoissa menossa simonkylää kohti hiukka puoli kymmenen jälkeen?

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
        Taisi olla veka1980 nelostiellä tänään kellon näyttäessä about 14-15.
        Scaniasta välkyttelin pitkiä kun ohi olit mennyt. Ja ilmeisesti kilvenaluset on saatu ruuvattua jo kiinni :)
        kyllä.olikin sit ensimmäinen bonggaus

Comment

• Juha| tuli vastaan vähän ennen seiskaa Sturenkadulla. Hieno on kyllä väriyhdistelmä! :)

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
            Olikos v7lle valkoisenlähteentien ja talvikkitien valoissa menossa simonkylää kohti hiukka puoli kymmenen jälkeen?
            Minähän se, sen verran läjässä jo että en havainnut potentiaalisia kerholaisia lähimain :D

Comment

• Mertasen a4 tuli aamulla ohitettua vaaralan kohdilla kehä3. Maastouduin talvifarkun puikkoihin ja rapa kerroksen alle :D

Comment

• Ite hokasin vasta, kun aloin putkistoa kattomaan, että näyttipä tutulta. :D

Comment

• Punainen A4 B8 avant oli aamulla sörnäisten rantatiellä kuvataideakatemian kohdalla parkissa keskellä jalkakäytävää, hätävilkut päällä. Toivottavasti ei pahempaa konehuoneen puolella.

Comment

• 14.26 kääntyi Raatekankaantieltä Kajaanintielle keskustaan päin musta b5 sedan jengitunnuksilla ja thyyningtakavaloilla.

Comment

• B7 S4 avant ABT lätkällä varustettuna ajeli tikkurilantietä ja ympyrästä jatkoit pakkalantielle.

Liekkö täältä?

Comment

• Kuppis mä tulin siinä aikaisemmassa ympyrässä vastaan, kohdalla huomasin vasta

Comment

• 16.15 Ratinan sillan kohdalla tumma A4 avantti jengitunnuksin. Rekkari muistaakseni CZI-4**
                          Käännyit vasemmalle linja-autoasemalle päin. Itse olin viereisellä kaistalla pari autonmittaa taaempana.

Comment

• Morjens vaan Aleksi! Duuniinhan siinä menossa Kallioon. Mulla ei toivoakaan huomata aamusin mitään, varsinkaan tänä aamuna. Hitonmoinen kooma. :/

Comment

• No mä en taas bremeli huomannu sua :D

Comment

• Joo ei mua oikeestaan voinutkaan bongata, olin liikkeellä firman Ducatolla... :D

Comment

• n0nni kävi klo 19 jälkeen Teboililla cabriota tankkaamassa. Olin siinä terassilla jauhamassa muiden kanssa jargonia...

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Cube Näytä viesti
                                    Ja toinen bongaus tälle päivälle. OYS:lla valkoinen A6 4F Avantti parkissa, alunen oli takana ja rekkari jotain BMK tms.
                                    Rouva oli käyttämässä poikaa lasten osastolla...

Comment

• Joku neliulostuloinen B7 bongattu tänään Riihimäen Teboilkylmäasemalla tankkailemassa n. 12:30. Käytiin siinä pihassa velipojan ja B8:n kera toteamassa, ette mehän ei öljyrahoja Lukoil:ille anneta ;) Tuli muuten sitä itsekin tänään pyörittyä Tikkurilantien nurkilla kuikuilemassa Centteristä, josko S1:stä löytyis koeajoon. Piti tyytyä naapurin RS:ään, eli tarkemmin Faabio Combiin ;).
                                      Viimeksi muokannut QHad; 14.4.2015, 21:15.

Comment

• jjheimo bongattu tänäänkin itiksen prisman takana ja jatkoi itäänpäin. mä taas vasemmalle kääntyvien jonossa jumittelin ja kuuntelin kun kymppi murahti kun poistuit.

Comment

• IYH-xxx 4f kutonen Merikoskenkadulla. Ajelin sun perässä siinä kaupunkiin menevässä taskussa, ajoin sitte siihen viimisen kerrostalon pihaan parkkiin. Moro. :)

E: pari ponkausta lisää. IHU-xxx teknokylässä, nostinki kättä siitä pakusta jota jäit bussin taakse odottelee.

Toinen oli n. 11.30 yliopistolle käänty korisarjalla varustettu TT, EXF tai joku vastaava oli rekkarin alku..
                                          Viimeksi muokannut Tomppis; 15.4.2015, 13:15.

Comment

• Ei muista kuka clubilainen se oli mut paineli just ohi länärii c5? Rs6:lla ja jatko matkaa haukilahtee. Ite suuntasin samasta rampista niittykumpuu päi. Sillä mersulla jossa oli ne en tiedä minkä väriset vanteet.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viesti
                                              IYH-xxx 4f kutonen Merikoskenkadulla. Ajelin sun perässä siinä kaupunkiin menevässä taskussa, ajoin sitte siihen viimisen kerrostalon pihaan parkkiin.
                                              Tais olla tämä sama 4f kutonen limingantullin ästeen pihasa joskus 1 jälkeen parkissa?

Comment

• Musta 8L A3 1.8t kilvenalusilla kehä I:llä vähän ennen viittä. En ehtinyt rinnalle morottamaan kun poistuit rivakasti oikeanpuoleisimmalle kaistalle ja katosit horisonttiin.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viesti
                                                  Mertasen a4 tuli aamulla ohitettua vaaralan kohdilla kehä3. Maastouduin talvifarkun puikkoihin ja rapa kerroksen alle :D
                                                  Ei oo taas pystyny huomaamaan mitään =P

Comment

• A4 B6 Hopea Avant Vantaalla, Ylästöntien liikenneympyrässä kera kilvenalusten. Olisko ollut 18.30 aikoihin? Komia kokonaisuus :)

Comment

• Mikä niistä liikenneympyröistä? Jos oli mustat vanteet, maski ja katto, niin olin varmaan minä? :)

Comment

• Pointin koulun ympyrä. Olihan siinä ainakin musta katto ja vanteet. Yritin nostaa lapaa, mutta en saanut vastakatsetta :D

Comment

• Varmaankin sitten minä :) Muistelinkin että olisin nähnyt nopealla vilauksella toisen b6 tulevan sieltä pointin suunnilta, mutta en sitten tarkemmin kerenny kiinnittää huomiota. Menee vähän ohi aiheen, mutta asutko jossain niillä suunnilla? :D

Comment

• Mikä niistä liikenneympyröistä? Jos oli mustat vanteet, maski ja katto, niin olin varmaan minä? :)
                                                            Niin, onhan niitä kai kokonaiset yksi tuossa tieosuudella :)

Itse olin näkevinäni kilvenalusen mustan 987 boxsterin perässä. Tuusulantie pohjoiseen välillä kehä 3-koivuhaka, tänään 8 aikoihin.

Comment

• Eilen Sahaajankadulla Helsingissä noin kolmen aikoihin tummanharmaa C5(?) sedani takana kilvenalunen.

Comment

Working...
                                                              X