Alkuperäinen kirjoittaja panu
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Punainen S3 (8L) LYU-*** clubin kilvenalusella bongattu Pattijoella Leipurinkeitaan pihalla tänään keskiviikkona noin 14:45
Oma allu oli vastapäätä autohuollossa kylmästöinnin täytössä.
Leave a comment:
-
Musta B7 RS4 Avant YJR-*** alusella Parikkalan rautatieaseman parkissa just nyt
Leave a comment:
-
Tummanharmaa 4F farkku 3.0 TFSI ZZG-*** clubin alusella Särkisalmella tänään klo 13.50. Ehdin ajaa perässä vain pienen hetken. Tiet erkani heti alusen havaitsemisen jälkeen, kun käännyin 14-tielle ja jatkoit 6:sta suoraan.
Leave a comment:
-
Onkohan foorumilaisia 4-tiellä pyhäjärvellä menossa allroadilla pikkukilvellisellä OYY-rekkarilla?
Leave a comment:
-
Terve vaan hopeisen B5:n omistajalle äskettäin kehä III:lla! Luulin jo ässäksi mutta rekkari paljasti totuuden.. :)
Siistin näköinen peli. Taisi olla ässän puskurit myös? Ja hyvin tuntui liikkuvan. :)
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sami.M Näytä viestiJuhal bongattu tänään kurvaamassa tiksin rampista Kehä 3lle, dynaaminen ajotapa mainittu =P Meinasin ajella perään ja tulla rinnalle heristämään sormea (näyttämään peukkua) mutta enhän mä ehtinyt kun sä olit jo kadonnut horisonttiin =D
Oon itekkin bongaillut, mut ei oikeen ihmiset tajua millä asialla lapasta nostaa. Ottakaa aluset veks myydessä :D
Leave a comment:
-
Sulkavalla musta A6 klubin kilvenalustalla ja audiholics tarralla varustettu GJZ- bongattu
Leave a comment:
-
Terveisiä vaan Joensuussa mustalle (ja mustaa savuttavalle) A5:lle, jossa kilvenaluset. Tosi hyvää mainosta merkille ja merkkikerholle provosoida ja kiihdytellä ruuhka-aikaan launch controllia vasten autojen seassa. Ei näytä mitenkään erityisen coolilta. Etkä varmasti ole se liikennevirran nopein auto sähköautoaikana.Viimeksi muokannut Kraftwerk; 7.7.2022, 20:41.
Leave a comment:
-
Juhal bongattu tänään kurvaamassa tiksin rampista Kehä 3lle, dynaaminen ajotapa mainittu =P Meinasin ajella perään ja tulla rinnalle heristämään sormea (näyttämään peukkua) mutta enhän mä ehtinyt kun sä olit jo kadonnut horisonttiin =D
Leave a comment:
-
Jenkkimallin T89 Coupe lyhyillä kilvillä veti traileria iltapäivällä Oulaisissa
Leave a comment:
-
TDIq käveli paremman puoliskon ja koiran kanssa citymarketin nurkilla. Päästin teidät siinä suojatien yli, niin kuin kuuluu :)
Leave a comment:
-
Olikohan joku täältä, joka ajoi maanantaina 13.6. lähes samanlaisella Allulla TZH-*** perässä Naarajärvi-Joutsa. Tais olla vitostien vaihtoehtoreitillä, kun kääntyi siitä sitten nelostielle kohti Lahtea. Ite jatkettiin pienempiä teitä vielä Luhanka-Vääksy, kun ei kesälomareissussa ollut niin kiire.
Leave a comment:
-
Vantaan Ikean vieressä :D Itse olin maastoutuneena valkoseen transportteriin.
Leave a comment:
-
Maanantai 30.5. aamupäivällä. Mattamusta SUV kamerapeileillä. Ehkä e-tron? Ajelin perässä Lahdenväylä-Kehä 1-Kivikon liittymä koekilpisellä Allulla. Vasta rampin päässä Myllypuron suuntaan kääntyessä huomasin clubin kilvenalusen takana ja koitin vähän kättä nostaa ohi ajaessa.
Leave a comment:
-
19.5 Turussa Satakunnantiellä hieman ennen klo 14 bongattu C5 korinen RS6 Mälikkälän Nesteen kohdilla. Rekkarin kirjaimet VXX. Meikäläinen valkoisella B8 Allroadilla takana.
Leave a comment:
-
Minä tein vähän vastaavalla keinolla aikanaan oman pihan pohjat. Normaalista hiekkapihasta sai kätevästi öljysoraa pysäköimällä lötkön aina hiukan eri kohtaan ;)
- Likes 2
Leave a comment:
-
Typ85 coupe ly3d värissä kotikylillä eilen, koitin passatista morjestella
Leave a comment:
-
Audifinssin kilvenalusilla oleva musta A6 pyöri meidän postilaatikolla täällä metsän keskellä. Hukassa näyttivät olevan, mutta eivät jääneet paikalle kun koitin mennä kyseleen mihin olivat matkalla. Rouvan farkkuoktaavilla satuin itte paikalle.
Leave a comment:
-
Kukahan ajeli rovaniemen prismalla tummansinisellä(ehkä) NIV-rekkarillisella Q5 tuossa 12 aikaan. Kerhotarra oli ainaski sivulasissa
Leave a comment:
-
Kaksi eri R8:a viiden minuutin sisään Pirkkalassa. Seutukunnan kultahammasrannikkoa vissiin :)
Leave a comment:
-
Taisin ajaa eilen Oskun perässä Kastellinhäkissä - vai tunnustaako joku muu allekirjoittaneen ohella talousharmaan B9 avantin omistaja klubilaiseksi Oulussa?
Leave a comment:
Leave a comment: