Eilen klo.18 Riksun sittarin pihalla vastaan tuli hopea pitkäkatto b5 BSB-***, olin näkevinäni jengitunnusta takana peilistä ja n.klo.19.20 Loviisan S-marketilla tankkaamassa musta b7 GHO-*** jossa niin ikään olin näkevinäni jengitunnusta takakilven alla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja villeq Näytä viestiTumma avantti b5 kilvenalusilla noin vartti sitten lahden keskustassa, itse olin sillä valkosella beekasilla liikkeellä
Comment
-
Rs5 bongattu kun olin koiraa kusettamassa, omistaja vaihtanu M3:n risaan. Myöhemmin kävin kaupassa ja vastaan tuli musta RS6:n tätä uudempaa koppaa. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Enriquez Näytä viestiPitkänä perjantaina Länsiväylällä kello 16 maissa tuli ohi matala, isoilla vanteilla varustettu farmari A6. Joku täältä?
Nyt vaan puuttuu ne isot vanteet ja mataluus. Oma laitos c5 farkku, sininen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juha|Komee musta 8P Lahden motarilla just äsken.Yritin Hiluxista vähän valoja vilkuttaa, että morjens vaan! :)
Morjesta vaan, saatoin mainita apparille että tuollaisilla kumeilla mukava ajella motarilla :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jrmlls Näytä viestiVähä joo vissii näössä vikaa, ku en bongannu sun morotusta, Kuppis :D
Enriquez: En nyt kellonaikaa muista, koska oisin ollu liikkeellä, mutta Länsiväylää tulee sahattuu päivittäin sinne tänne :) Vai olitko kenties liikkeel hopeisella C5 sedanilla, menossa Knummen suuntaan? :)
Eli sieltähän se omistaja näytti ilmeisesti löytyneen, Jrmlls. Hopeisella C5 sedanilla olin anoppia ruokailemaan juuri hakemassa ja Knummen suuntaan. Todella hyvältä näytti sun autosi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Wezq-Ape Näytä viestiTuossa ennen kymmentä oli musta b6 sedan poistumassa pukinmäen shelliltä kun ajoin siitä ohi. Olin näkevinäni kerhon kilvenaluset edessä.
Comment
-
Comment
-
Hieman hataralla pohjalla havainnot, mutta yritetään. Ajoit tänään ehkä noin 17.30 aikaan vastaan Turtolan Citymarketin kohdalla (kaupunkiin päin), olit harmaalla b5 avantilla jossa kilpi takana. Rekkari joku KIM/MIK tai vastaava, katsoin vain pikaisesti peilistä niin ei painunut paremmin mieleen.
Comment
Comment