Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • C6-koppainen RS6 ei ole kovin yleinen näky Häijään "kauppakeskuksen" pihassa, mutta tänään iltapäivällä oli moinen bongattavissa.

    Comment


    • Kenenkä komia TT ajeli alusilla edellä rusan shellille? Lähdin perään ja morotin kovasti käsiulkona ;)

      Comment


      • Harvoin sitä muita klubilaisia bongailee mutta Mkurtin taisin bongata kielotiellä viimeksi perjantaina 27.3?

        Comment


        • Hehe, töissä seurakunnalla niin kirkon tai hautausmaan parkista löytyy auto :D

          Comment


          • Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viesti
            Kenenkä komia TT ajeli alusilla edellä rusan shellille? Lähdin perään ja morotin kovasti käsiulkona ;)
            Hep! Meikäläinenhän se körötteli menemään. Huomasin että joku hiostaa mäessä takana ja lapanen ulkona teboilin kohalla, mutta en kerinnyt reagoimaan :D Moro vaan!

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja ilyx Näytä viesti
              Kukas ajeli sillä punaisella RS3:lla äskettäin Kehä III:lla? Oli pakko tulla ohi että sai ihailla autoa, joten pahoittelut roiskimisesta. :)
              Moro vaan ja yläpeukkua takaisin sullekin. Keli oli kyllä aika huono, mutta Quattrolla Naantali-Vantaa-Naantali meni tänään hymyssä suin.

              Comment


              • Japi,
                Pitää paikkansa. Emännän Golfiin haettiin otteen ilmoitusosaa kun oli hävinyt ja piti saada kaupat tehtyä. Sinua en kyllä bongannut.

                Comment


                  Kuppis tuli vastaan tuuskilla

                  Comment


                  • V7lle, piti vähän kiusata :) Nyt tunnistaa taas yhden toverin.

                    Comment


                      Alkuperäinen kirjoittaja turbokiisseli Näytä viesti
                      Japi,
                      Pitää paikkansa. Emännän Golfiin haettiin otteen ilmoitusosaa kun oli hävinyt ja piti saada kaupat tehtyä. Sinua en kyllä bongannut.
                      Olin siinä ovella. Kävelit puolen metrin päästä ohi. Auto oli siellä pihan toisella laidalla. Meni muuten kunnia-arvosanoin läpi.

                      Comment


                        Eilen Vantaan Ikean ulkoparkissa bongattu Eesti Audiclub -aluset sinisestä B5 S4:sta.

                        Comment


                        • Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viesti
                          Olin siinä ovella. Kävelit puolen metrin päästä ohi. Auto oli siellä pihan toisella laidalla. Meni muuten kunnia-arvosanoin läpi.
                          No sitten on ollut kyllä laput aivan täysin silmillä :D Meidänkin piti käydä kahdella konttorilla, että sai ilmoitusosan tulostettua. Kovalaisella ei onnistunut.

                          Comment


                          • Kenenkäs hopea 80 Avantti oli Pikku Huopalahdessa parkissa? Alunen takana ja vissiin valkoiset vanteet? Ajoin mustalla farkku Hondalla ohi puolen neljän pintaan.

                            Comment


                              En minä ajellu. Jos joonas illalla mut näit. Mä nautin kisajuomaa hantin penkillä :)

                              Comment


                              • Leppävirralla melkoisen äkäinen musta B7 avantti. Haju ja kuuloaisti veikkaa 3.0tdi?

                                Comment


                                • Juurikin äsken harmaa b6 farkku kilvenalusilla someron keskustassa oisko ollu AHZ-xxx.

                                  Comment


                                  • Minähän siellä kävin kääntymässä, huomasin kyllä sinutkin peileistä :D Moro vaan!

                                    Comment


                                    • No morjesta, empä osannu yhdistellä kun viimeksi bongasin sut sillä bertta vitosella :)

                                      Comment


                                        Joskus about puoli seiskan pintaan Lahdessa renkomäen rampista kohti pohjoista spotattu ihan näpsäkän virheän värinen pitkäkatto b5s4. Hyvä oli kyl väri.

                                        Comment


                                          Niin mä Kuppis ajattelinkin naamakirjan päivitysten perusteella, mutta jaksanut alkaa turinoimaan tänne :D

                                          Comment


                                            S1 bongattu parkissa Tiedepuiston edessä.

                                            Comment


                                            • Jumbon parkkihallin alakerroksessa RS6 4B Avant peruuttamassa ruutuun Virolainen bemari perssiissä. Olin näkevinäni peräti klubialuset takana, keula niin loskassa, että siitä ei nähnyt. Kävelin vartavasten ohi sinisessä takissa emäntä kysymysmerkkinä perässä :D

                                              Comment


                                                Aamulla kello 6.50, vanhan porvoontien ja tikkurilantien risteyksessä, kännyit tikkurilantielle mustalla b6 avantilla, kilpesi alkoi joko AFR tai ARF. Alusetkin taisi löytyä edestä ja takaa. Tunnusta heti kuka olit :)

                                                Comment


                                                  n. 7:35 Kaketsun rampilta etelästä päin tuli alas harmaa B7 farkku ja kääntyi Kainuuntielle päin, itse olin kääntymässä Nuottasaareen päin. Rekkarissa oli NGH tms kirjaimet ja alunen takana.

                                                  Comment


                                                    Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis
                                                    Aamulla kello 6.50, vanhan porvoontien ja tikkurilantien risteyksessä, kännyit tikkurilantielle mustalla b6 avantilla, kilpesi alkoi joko AFR tai ARF. Alusetkin taisi löytyä edestä ja takaa. Tunnusta heti kuka olit :)
                                                    Jos se oli ARF-, niin veikkaan Stugaa rekkarin perusteella. Kuva liittyy: http://acf.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat...e_IMG_1791.JPG

                                                    Comment


                                                      Alkuperäinen kirjoittaja TTH-80 Näytä viesti
                                                      PercaFluviatilis bongattu justiinsa Halikon Prisman liikennevaloissa, räpylääkin nostelin jo pitkältä!
                                                      Työautolla olin liikenteessä!
                                                      Mää mitää huamannu! Moro vaan. Rami vaan näin tuttujen kesken :) . Tuo mun nimimerkki hiuka hankala :D

                                                      Comment


                                                        En minä nää tuota kuvaa kännykällä.

                                                        Comment


                                                          Tapatalk ei tosiaan osaa jostain syystä näyttää kuvat.fi-kuvia suoraan, enhän minä sitä muistanu. Tuon saa tietty kierrettyä sillä tavalla, että täppää Tapatalkissa sitä postausta missä kuvalinkki on, sitten painaa valikkonappia -> avaa selaimessa. Vähän tuo on kankea tapa, mutta tuota kautta saa kuvat halutessaan katseltua.

                                                          Comment


                                                            Mun mielestä ei ollu tummia laseja tämän aamun bongauksessa. Ja korko oli lähempänä originellia.

                                                            Comment


                                                              Mie puolestani menin hetki sitten kaverin punaisen Toyotan kyydissä Stugan ohi Sipoonlahden kohdilla.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X