Kpo:n motarilla puolilta päivin paineli valkoinen SQ5 ohitte, komeen näkönen kapistus.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Janza Näytä viestiKpo:n motarilla puolilta päivin paineli valkoinen SQ5 ohitte, komeen näkönen kapistus.
Siisti on kiesi kyllä.
Comment
-
-
Valkonen TT(S/RS) tänään Vaaralassa puol viiden aikoihin ?:) Rekkari oli jotain OTO- jos oikein katoin.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja SampoT Näytä viestiJuudas käänty Volttikadulta neulamäkeen vaille 9.
Comment
-
Onko joku jättänyt kilven aluset tumman vihreen B5 taakse vai oliko keskittynyt jengiläinen kyseessä?Kaukajärven S-marketin pihassa noin 17 aikoihin. Peruutit parkista ja annoin "tietä" ajaen itse samaan ruutuun siittä lähtiessäsi. Heiluttelin hulluna, mutta ei minkäänlaista kontaktia :( Rekkaria en valitettavasti ehtinyt ottaa ylös.
Comment
-
Punainen uudehko S3 äsken Suonenjoelta Jkl suuntaan menossa. Samanvärisellä B5:llä ajoin vastaan
Comment
-
-
Audi Quattro bongattu eilen Kehä kolmosella Tuusulan rampilla. Värinä tummanharmaa ja kilvet muistaakseni MME-xxx? Kuskina nuorehko parikymppinen poika. Auto täysin orggiskuntoisen näköinen. Ohitin Tuusulan rampissa oikealta Helsingin rampille punaisella 300-sarjan GranTurismo Bimmerillä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiKuka tööttäili ja heilutti lapaa Ideaparkissa keskimmäisen liikenneympyrän kohdalla lauantaina A64G valkoista farkkusta. Mulla oli oma A6 aitiopaikalla ja pojat mukana.
Olin näkevinäni Sivosen RonSunkin siinä lähistöllä parkissa.
Comment
-
Minuutti sitten bongattu lahden motarilla lahteen päin menossa uudehko valkoinen A4 avantti klubikilvillä. Itse taitetaan matkaa vanhalla pösöllä. Ohi mentiin hieman liikennesääntöjä vastaan olevaa nopeutta...
Edit. Saattoi muuten olla A6. Vauhti oli niin kova ja katse kiinnitty lähinnä rekkariin...Viimeksi muokannut Sabotaasi; 5.3.2015, 14:59.
Comment
Comment