Juu olin kyllä. Ulkoilemassa :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja miksas Näytä viestiKajaanin bussiasemalla tänään 11.30 tumma A4 B8 Avant klubikilvillä. Lähdit juuri ajamaan kun auton perän kohdalla kävelin auton vieressä jalkakäytävää, olisin kättä nostanut jos olisin ehtinyt.
Comment
-
KOZ-xxx C4 S6 avant juuri äsken Petäjäveden Kyläsepällä pyörähti. Aiwan mahtavat äänet. Olitko härnäämässä sitä evomitsua :D? Olin siinä parkissa punasella B5:llä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ee-2 Näytä viestipuolisen tunita sitten itiksen prisman "takaa" valoista lähti itäväylää itäänpäin hopeinen 4F S6 sedani clubitunnuksin. hyvin se pörähti pintakaasullakin.
mä jonotin vasemmalle kääntymistä.
Terve,
Aamuväsyneenä jumitelin, joten ympäristön seuraaminen oli minimaalista :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja -Teemu Näytä viestiSiinä mulla oli pörhön päätyssä melkeen tienlaidassa auto parkissa ja ite seisoskelin vähä syrjemmässä :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Edi Näytä viestiKenes perässä ajelin äsken Viitasaari-Äänekoski välin? Tumma A6 boxi katolla. Matkalle yksi Opelikin sattu hienoine ohituksineenkin.
Perheen kanssa laskeuduttiin mummulasta Himoksen kautta omalle tontille.
Kyllä se ooppeli meni, kun suoraa oli riittävästi vapaana. Oli se joskus pysähtynytkin, kun kontti oli niin rusinana.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiOli taas se aika kuukaudesta, kun vaynen kasi oli herran duunipaikan pihassa ;)
Eli eilen nökötti siinä kontin edessä.Sulla on muuten hauska kilpi :)
Comment
Comment