Tänään aamulla ennen seitsämää ajeltiin takakilvenalusin varustetun punaisen S4:sen kanssa herttoniemestä nelostielle asti peräkkäin. Nätti ässä!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja LauriJT Näytä viestiMinä se lähes varmasti olin, sitä kautta tulee työmatka kuljettua. Minä en tainnu huomata mitään. Ja eipä noita taida juuri enempää näillä main olla muutenkaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiAjelin juuri turtola cm to sukkatehdas klupi kilvillä olevan perässä, rai-
Comment
-
Oliko clubilainen berttavitosella (XGU-xxx) liikenteessä eilen illalla 51:sellä, Innanbäckin kohdalla polliisiin jututettavana?
Olin saavuttamassa jonoa kun sen perältä yhtäkkiä lähti skoda hälytysvalot päällä tuota B5:sta tavoittelemaan, parin kilsan päässä oli sitten saavuttanut ja keskuteslu käynnissä.
Comment
-
Tunti sitten Delta-auton/Q-Katsastuksen pihasta lähtiessäni juhlistin ässän tuoretta leimaa pikku Q-sladilla :)
Edellä / kohta viereisellä kaistalla liikennevaloissa musta TT kilvenalusilla ja ikkunatarralla - morjensteltiin ja ruuvailin ikkunaakin auki mutta et tainnut sitä huomata.
Vähän myöhemmin Kilpisenkadulla edelläni UJG-XXX (?) A4 B7, käännyit Yliopistonkadulle.
Morot vaan molemmille!Viimeksi muokannut v11e; 12.2.2015, 11:25.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja MrTerror Näytä viestiMinähän se, kävin auton katsastamassa uudelle omistajalle
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juuhok Näytä viestiAamusella parkkeerasin Kuopion Technopoliksella (Microkatu) valkoisen 8J TT:n viereen.
Klubitarra löytyi lasista.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiJustiinsa Oulussa Isokadulla valkoinen b7 takana alunen
GJL tais olla rekkarin alku
Comment
Comment