Saksassa alkoi tänään isojen päälliköiden konferenssi. Ylen aamu-uutisista bongasin tämän.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Joel sillä :) tuotii hinurin kans seatti pajalle kun meinas vaajakosken moottoritie olla liian kapea ja kaveri otti kaiteesta tukea...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiKyä näin on.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Effect Näytä viestiJuu no morjes vaan :) Ajattelin että ehdit lähtee ennen mua, mutta siinä se oli edelleen kun itse lähin kotiin. Tarttuko paljonkin tavaraa mukaan?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiEBF TaoTao just äskön Rajikseen päin aluset ja tarraaki vissin löyty? Ite olin siinä takakulmas kohdalla suoraan menevien kaistalla..
Comment
-
Eilen illalla vähän ennen seittemää hopeinen 4F Avantti Ratinasta Viinnikan liikenneympyrään asti muutama autonmittaa edellä viereisellä kaistalla. Aluset ainakin takana. Yritin kovasti saavuttaa, mutta jumiuduin jonkun vähän pihalla olevan pakukuskin taakse ja lopullisesti tiet erkanivat, kun käännyin Viinikasta kolmostielle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HexaDeMikkelin keskustassa noin klo.14 aikoihin harmaa b7 avant ajeli vastaan ja pari minuuttia myöhemmin vihreä b5 s4 avant klubialusilla myös. Ketäs oli liikenteessä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7Täytyy todeta, että kun kesällä Villen autoa ajoin ennen turbojen ostoa, niin nopealta tuntui. Mitä lie nyt :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viestiSattukos joku näitä lukeva ajelemaan 23:n aikoja minun perässä pitkin Kuopion kyliä tummalla (S4?) B5:sella? Quattro se ainakin oli.
Samoja aikoja bongasin pari kertaa myös tumman kasin.
Comment
Comment