Ei se väärin ole. Tulee siinä itekin melko useasti käytyä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiMusta A6 VVJ-XXX just äskön Koskelantiellä. Kukas?
Edit. Miehän se joo. Näkkyy työkonheela nuo kellonajat -2h :)Viimeksi muokannut GET; 23.1.2015, 16:19.
Comment
-
lappeen Rannassa ajeli harmaa C6 A6 sedan 3.0tfsi klubikilvin Valtakatua pitkin hetki sitten.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sound Näytä viestiballerin ex-A5 nähty viiden jälkeen Mustapekan vieressä Käpylässä. Onkohan uusi omistaja forumilaisia/klubilaisia?
Comment
-
Comment
-
Ajoko Kojjootti Kuopion moottoritietä etelään Pitkälahen ABC:n kohilla joskus reilu tunti sitten? Tumma B6 Avant jollain isohkoilla mainostarroilla takasivulaseissa. Itse ajelin pohjoiseen päin punaisella B6 Avantilla.
Comment
-
Joku clubilainen ajo vastaan hopeella avantilla Kekkosen/Paasikiventiellä (Hervannan Valtaväylä) klo 14.50 hieman ennen Särkänniemeä. Itse tulin siis särkältä päin, huomasin vain kilvenaluset kun oli kaide ja puskia välissä. Yritin morjestaa, mutta tais mennä liian myöhäseks?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Harjula Näytä viestiAjoko Kojjootti Kuopion moottoritietä etelään Pitkälahen ABC:n kohilla joskus reilu tunti sitten? Tumma B6 Avant jollain isohkoilla mainostarroilla takasivulaseissa. Itse ajelin pohjoiseen päin punaisella B6 Avantilla.
Comment
-
Kukas se nigo oli jonka Tammiston Teboililla pysäytin? Huomattiin sut kyl Shellilläkin myöhemmin. Siel siivottiin imeytyshiekkoja tankin luona, ku oli hiluxista peltien vääntelyn myötä lähteny dieselin täyttöputki irti tankista. Toista litraa lorottelin ainetta maahan.:D hienosti meni.:D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Janza Näytä viestiLauriJT:n ässä oli eilen kamuxin pihassa mut ukkoo ei näkynä missään.
Comment
Comment