viininpunanen a6 quattro alusilla ja ässän alalistoilla kuopion risman parkissa IKK-xxx miun hopeisen marchellinon vieressä.. häiritsevästi lasit huurussa miunpuolelta :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viesti
Kenenkäs keltainen 8L S3 oli tänään Porvoossa ennen kolmea Mäkkärin kohilla Shellille päin menossa?
HEP! Joonas minä olin menos giganttii ostoksille! :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Sabotaasi Näytä viestiAluset oli niin lumen peitossa ettei ihme. Edit. Huomasin sut jo siinä kiihdyttelemässä kun oltiin tulossa Keuruun suunnalta motarille. Hyvän näkönen kutvonen
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiNo moro moro :) Olikos sun auto klubin naamakirjan seinällä tässä männäpäivinä? Mielestäni olin samailaiset vanteet ainakin huomaavinani, kuin netissä olleessa.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiKenen V8 oli LPR prisman parkkihallissa? Aluset takana.
Comment
-
Turussa ONZ-xxx rekkarinen musta pitkäkatto B7. Olin samassa talossa viettämässä vuodenvaihdetta, missä tämä auto on parkissa pihalla.
Comment
-
Bongattu Laukaan S-kaupan pihassa 30.12. iltapäivällä musta farkku B7 alusilla. Itse olin jalkapelissä harmaiden lastenvaunujen kanssa :)
Comment
Comment