Karvis tais olla ässällänsä about 7.35 Kaukajärven valoristeyksessä vieressä? Jatkoit matkaa suoraan ja itse käännyin vasemmalle Turtolaan päin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Oliko jonkun klubilaisen uusi tummansininen S3. Bongattu Vihdintien tunnelissa ja peräjälkeen ajettu Munkkivuoren ostarin kupeeseen. Rekkari SLN-***, emäntä ratissa. Kerrankin mukava ajaa perässä, kun ei hissutellut turhia :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viestiAjelikos Bremeli äskettäin 17 aikoihi olarinluomassa B8:lla vastaan? Audi tarra kuskin puolen sivupeilin kuoressa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja AaaVee Näytä viestiHarvemmin sitä tulee keikkapaikoilla bongailtua alusia mutta tänään eräässä hallissa lpr:ssa yhv-109 alusilla konepelti auki.
Comment
-
Kukas ajelee meikän edessä tälläkin hetkellä nelostiellä kohti helsinkiä (40km) valkonen b8 kilvenalusilla. Itse olen punaisen b6 avantin kyydissä. Näki vasta ohituksen jälkeen että oli aluset. Morjensta vaan!
ps. Komea audi vaikka taivaalta saattaakin sontalunta.Viimeksi muokannut Jaakou; 6.12.2014, 12:02.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja janhe Näytä viestiHyökkäsiköhän haraldh puolisen tuntia sitten Larun liittymästä Länärille Espoon suuntaan? Emännän A1:llä olin liikkeellä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RHead Näytä viestiTais simo olla tänään a6 4.2:lla tokmannilta tullessa kun kajaanintielle käännytään , valoissa jonottamassa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viestiNo kyllä, nuorempaa tytärtä menossa noutamaan kun tuli hangosta ottelusta. Katsoinkin että aika pitkään ajettiin samaa nopeutta ja samasta matinkylän liittymästä poistuttiinkin. Sori jos hyökkäsin.
Comment
-
Jari74 tuli joskus 3 korvilla kuusamontiellä hintan valoissa vierelle :) oltiin golffilla liikkeellä nii heti ku huomasin kuka kyseessä niin yritin hyvin vähä härnätä että oisit polkassu :D
Comment
Comment