Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bongausketju

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Minä siellä olin peuran mukana. Halusin vaan auton lähemmäs ovia.:D

    Comment


    • Pitäähän sitä edustaa parasta edes jotenkin :)

      Comment


      • Tänään oli s4 b5 kilvenalusilla tammiston lidlin pihalla

        Comment


          Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viesti
          Pitäähän sitä edustaa parasta edes jotenkin :)
          jaa se olit sä siellä miitissäkin tänään. mä luulin että joku oli niin darroissa että tuli taksilla...

          Comment


          • Hahhah. Peukkua eetulle, ei tarvi yksin aukoa.:D

            Comment


            • Kenen sininen b6 farkku tuossa jumbon hesen viereisellä parkki paikalla? :)

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja haraa Näytä viesti
                Tänään oli s4 b5 kilvenalusilla tammiston lidlin pihalla
                Säikähdin jo että kerrankin joku bongannut, mutta ei..väärä kori. :/

                Comment


                • Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                  PanuH tais tulla vastaan leppävaaran urheilupuiston kohdalla 13.30 aikoihin?

                  Mun kulho makasi tuhon aikaan tukevasti Sellon parkissa, eli joku muu oli kyseessä.

                  Comment


                  • Musta 4B Avant alusilla Munkkivuoressa Ulvilantiellä tänään aamupäivästä. Muistaako kukaan ajaneensa täälläpäin?

                    Comment


                    • 12 kieppeillä, ehkä vähän jälkeen ajeltiin. Vanhemmat asuu Teljäntiellä niin tulee sillä suunnalla käytyä useinkin. Auto on musta.

                      Comment


                      • Aivan. Muistankin, kun aikanaan asuin Teljäntiellä ja pihalla oli usein tuo tdiq A6. Jossain vaiheessa valkoiset vanteet alla?

                        Comment


                        • Juu aiemmat oli Valkoset Barzetat, mutta vaihtuivat jostain syystä New RS6 repsuihin.

                          Comment


                          • Juu, näin muistelinkin. Syytä voi vain ihmetellä...

                            Comment


                              Tänään puolilta päivin Kajaanissa bongattu kilvenalunen C5 korin a6 tai s6:sta. En kerinny merkintöjä kattelee tai koria sen kummemmin.. Sävelet oli ainakin 4.2 koneesta ja rekkari UVI-***. :)

                              Comment


                                Oze1 taisi äsken olla edessä rantaväylällä ja jätättää valoissa punton/unon :)

                                Comment


                                  Kuka on "mun parkkipaikalla"? :D

                                  Edit: Miksiköhän noi kuvat kääntyy, kun ne liittää tänne? Alkuperäistä kuvaa tallentanut ylösalaisinkin, mutta aina näkyy foorumilla samoin päin :S
                                  Attached Files

                                  Comment


                                  • Kenen kanssa notkuttiin samoissa valoissa tänään klo 10.30 Tuirassa valtatien ja merikoskenkadun risteyksessä? Olit viereisellä kaistalla kääntymässä keskustaa kohti A4 B6 avantilla :)

                                    Comment


                                    • KuiKelon vaimoke näytti ajelevan paikallisen lidlin pihalla iltapäivällä, on se madallettu allu vaan härski! :)

                                      Comment


                                        Vayne oli peltolan k-kaupassa tänään iltasella.
                                        Melkein törmättiin yhden hyllyn kohdalla.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viesti
                                          Vayne oli peltolan k-kaupassa tänään iltasella.
                                          Melkein törmättiin yhden hyllyn kohdalla.
                                          Katos katos, mä olen aina niin pinna kireällä kaupassa, etten mitään näe :)

                                          Comment


                                            Joo ja puhuit puhelimeen, etten viittiny enempiä alkaa tekemään itseäni ilmi :D
                                            Oli komea coupe quattro siinä pihassa kans.

                                            Comment


                                              Enpä tuotakaan huomannut siellä.

                                              Meni tosiaan hermot sen kauppalapun kanssa ja piti varmistaa puhelimella oikeat tuotteet :)

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja Edi Näytä viesti
                                                Oze1 taisi äsken olla edessä rantaväylällä ja jätättää valoissa punton/unon :)
                                                Joo, otin ripeen lähön. Haisko öljy? :D

                                                Comment


                                                  Tais kyllä lievää käryä olla havaittavissa. Savua ei ainakaan sillon pimeessä mieleen jääny.

                                                  Comment


                                                    Munkkivuoren ostarin parkissa oli tänään 8P-korinen valkoinen S3. Rekkarin kirjaimet oli samat kuin omassa, JHE.

                                                    Comment


                                                    • Aamupäivällä ZAZ-xxx clubi alusella renksun K1/mekonomen parkissa. Itse pyörähdin K1:llä.

                                                      Comment


                                                      • Vys-109 bongattu uudemman kerran Pajarilan kadulla joskus aamu 10 aikoihin

                                                        Comment


                                                          Puusilmä-Niksu bongattu eilen meriniityn suoralla, työautolla tulin vastaan.

                                                          Comment


                                                          • Alkuperäinen kirjoittaja Kilu7 Näytä viesti
                                                            Aamupäivällä ZAZ-xxx clubi alusella renksun K1/mekonomen parkissa. Itse pyörähdin K1:llä.
                                                            Meikäläisen pirssi siellä on operoitavana.

                                                            Comment


                                                            • Juha tais tulla vastaan tossa vähän ennen klo16? Ite olin kääntymässä kehä ykköseltä tapiolaan kun sä käännyit kehälle. Yritin nostaa lapasta siinä mutkassa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X