Weskuu oli eilen aamusta kukkatalon valoissa samaan aikaan. Samoin joku toinen pvä tällä vkolla keskustan valoissa. Työautolla olin liikenteessä molemmilla kerroilla.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Comment
-
No nyt on kyllä pakko laittaa kyselyä, että kukas ajeli äsken aivan sairaan matalaa hopeista B5 Avanttia kehä 1:stä länteen ja sen jälkeen turun motarille Turkkuseen päin? Ajelin sun perässä ja välillä edelläkin omalla erittäin paskaisella B6:lla. B5:ssa alla aika peittävät hopeiset rimssit, ehkä A8:sin 17" OEM:ät?
Laitappa kuvaa autostas niin muutkin täällä näkee sun ajokorkeuden...huhhuh. Välillä erehtyy aattelee et oma auto on hankala ajaa ku on matala mut toi B5:nen veti kyl sanattomaks...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiPorvoossa Lukiokadulla parkissa aivan törkeän hieno punainen b8 avant. Jengitunnuksia en nähnyt, mutta matala ja himpskatin hienot vanteet oli! :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Rac3r_ Näytä viestiKukas oli puolenpäivän aikaan Palokan K-raudan pihassa mustalla TT audilla? Itse olin punaisella B7:lla.
Erottui muuten hyvin massasta parkkipaikalla tuo sun B7.
Comment
Comment