Alkuperäinen kirjoittaja juuhok
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppis Näytä viestiToni moro, just äskön työjuhdan ratissa oltiin molemmat. :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Paha Näytä viestiMusta S3 sedan tänään Ison Omenan parkkihallissa. Pakoäänetkin kuului reippaasti, tosin niistä ei olisi tunnistanut Audiksi näkemättä autoa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hessu_H81 Näytä viestiKukas se mulle aamulla lahdesjärven abc:lla morjesteli? Ite olin siinä "puhtaassa" punaisessa b7.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja j@ska Näytä viestiOlisikohan se ollut meikäläinen. Tokmannilla tuli käytyä joskus klo 14. jälkeen. Taisit tulla perässä Varilan koulun tietämiltä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja simpe Näytä viestiJapi, minähän se olen ollut kotiin menossa, Lehmossa kun asun. Työpäivän jälkeen on sen verran laput silmillä, ettei juuri reagoi ympäristöön pakkoa enempää...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viestiPitää kutinsa. Piti käydä Töölössä näyttämässä räpylöitä ja käytiin Vännin kanssa samalla vaihtamassa kuulumiset.
Comment
-
Juuri äsken hopean värinen A6 Allroad kilvenalusilla Salon Cittarin parkkipaikalla. Komeet vanteet, eikä auton korkeuskaan ollut ihan "allroad" :), OSZ-xxx. Kenen lienee?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Zeronine Näytä viestiKukas se ajelikaan sillä punaisella pitkäkatto b8:lla LMN-711 rekkari. Tuli vastaan Lahden tiellä äsken
Comment
Comment