Kaveri bongasi Tammisaaressa A8:n rekisterinumerolla Aud-1. Ratissa ei suinkaan vv-auton heeboja vaan itse "Mighty Eagle"
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja PercaFluviatilis Näytä viestiKuvaus sopii minuun! Erittäin likainen musta B7 :). Oliko sulla joku valkoinen? Kaimamiehiäkin näytetään olevan! :)
Braze (ainakin luulen) bongattu kiihdyttelemässä kolmen jälkeen Uudenmaantiellä Kaarinan suuntaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HiTec Näytä viestiA6 gfc-xxx cafe Viikki just nyt. Alunen edessä
Comment
-
Myöntääkö kukaan täkäläinen SQ5:n omistaja avanneensa allekirjoittaneen kanssa kaasua Porvoossa reilu puoli tuntia sitten? Motarilta mäkkärille..
Comment
-
Valkonen B6 Avant OVY-alkuisella kilvellä ajo edellä ja välillä vierellä Messukyläntietä tänään viiden aikaan. Joskus ainakin tämä yksilö oli klubilaisella, vai onko edelleen? Samoin viiden jälkeen hopeinen C5 Avant Jankan Shellin kohdalla valoissa, tässä yksilössä myös kerhon kilvenaluset, moro vaan!
Comment
-
Musta A4 farkku? Tais olla emäntä tulossa isolta kirkolta kotia päin.
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiRxf klubikilvillä ajeli juuri mun perässä, ikean kohdalla kurvasin kohti jkl, sie mänit kohti Vaasa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja zanibba Näytä viestiMusta b5 S4? Avant vihreillä vanteilla tänään sarankulmassa. Joku täältä?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja juudas Näytä viestiEi kai tuolla nyt vielä talvirenkaita tarvii.
Musta C5 Ronsu cittarilla kuuden jälkeen tänään.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Bremeli Näytä viestiTN69 morot vielä täällä! Olihan se pienimuotoinen shokki alkuun kun kesken lounaan törmään klubilaiseen ;)
Comment
Comment