Mä mitää oo tajunnu :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiMä mitää oo tajunnu :D
Comment
-
Musta B6 avant mustalla maskilla ja tummilla vanteilla sekä alusella Järvenpään Nesteellä (lukion ja amiksen viereinen Neste) aamulla 8.30 pintaan.
Comment
-
Tänään Laukaan kylänraitilla musta, miedosti tuunattu A6 4f... Muistaakseni jossain nähnyt kyseisen pelin aiemminkin,clubilaisia?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Munkkiniemen Kreivi Näytä viestiMusta B6 avant mustalla maskilla ja tummilla vanteilla sekä alusella Järvenpään Nesteellä (lukion ja amiksen viereinen Neste) aamulla 8.30 pintaan.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiVOG-XXX kilpinen pitkäkatto a4/b6. Liikkuu Hervannan hoodeilla ja parkissa näkee Sarankulmassa, AGM-pihapiirissä.
Comment
-
Eilen joskus klo 16 aikaan tuli vastaan musta A4 Avant Turussa Auransillalla, menossa keskustaan päin. Olin näkevinäni clubialuset takana. Itse tulin vastaan mustalla A4 sedanilla. Kuka lienet?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pykiz Näytä viestiTaisin tehä kolme bongausta kolmisopen sittarilta; Tumma C5 RS6 jonka vieressä llm-xxx kutonen? Ja oyp-xxx sieltä parkkipaikan kulmasta.
Risa kyllä herätti huomion kivasti.
Comment
Comment