Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Audiclub.fi sivustolla/foorumilla on huoltokatko lauantaina 22.3. n. klo 08:30-22:00. Huoltokatkon aikana keskustelufoorumi ja Audiclub.fi sivusto ovat poissa käytöstä.
Ajelin Annalasta valtaväylälle hopeen S4 perässä. Käännyit Hirvikalliolta. Rekkarin alku OOI. Kilvet edessä ja takana, kukas olit? Satutko asumaan Hirvikalliolla?:)
Minähän se ja kyllä, asun Hirvikalliolla. Olen TT:n myös bongannut siitä Solkiniitynkadulta koiraa lenkittäessä, mutta se on aina ollut sopivasti poikittain, ettei oo aluset ollu näkyvissä. Tervestä vaan!
A.J.A:n kanssa tuli myös lapastettua Juvankadulla.
Hep b6 avantista. Kello 17:30 aikoihin Järvenpään nesteellä musta S8 kilvenalusilla varustettuna tankkaamassa on muute mukavat äänet tollasessa laitteessa :)
Hep b6 avantista. Kello 17:30 aikoihin Järvenpään nesteellä musta S8 kilvenalusilla varustettuna tankkaamassa on muute mukavat äänet tollasessa laitteessa :)
Jeps meikä siellä tankkasi, tosin auto on wannabe S8, aidot ässän puskurit yms. hämäämässä :)
Ja äänetkin saatu aikaan tai sanotaanko esiin pakoputkivirillä, takapöntöt pois :)
Hitec. Ei oo vihreätä. Tarkennuksena vielä mäntynummen entisen Shellin kohdilla ja liikenteessä olin tummalla 4f:llä. Heti perässä vastaan ajoi harmaa b7 avant ja kilvenalunen oli ainakin edessä.
Viimeksi muokannut Bremeli; 21.9.2014, 15:49.
Perustelu: Viittaus
Tommille morjesteltiin R-kylällä ja sallaksen jaappanin amme bongattii Urpolan S-marketilla. Käytiin hivenen kätköilemässä ja samalla koeajettiin tuota nelkkuani.
Tommille morjesteltiin R-kylällä ja sallaksen jaappanin amme bongattii Urpolan S-marketilla. Käytiin hivenen kätköilemässä ja samalla koeajettiin tuota nelkkuani.
Näin teimme, katoin et kukahan siihen eteen tällä kertaa jäi mönnimään. :D
Eli eilen löytyi siis viimeinenkin tähtikylän kätkö?
Juu nyt taitaa olla 4/4 näistä lähi kätköistä löydetty. Tämän lisäksi pärtsäiltiin tänään hieman siellä sun täällä kätköjen perässä. Rantakylältäkin löydettiin muutama.
Eilen vuosaaressa perässä tuli hetken aikaa hopea mk1 TT, joku täältä?
Samanaikaisesti tuli tumma b5 S4 avant vastaan, olikko se juuri sinä? Kello oli jotain 18 huitteilla.
Rusan shellin valoissa oli musta b5 S4 avant, alla taisi olla jotkut bbs vanteet. Täältä? Itse poistuin rusan suuntaan sun edestä.
Se oliki munky eikä monkey.. :D
Tänään kehä I länteen päin kello 16:00 harmaa sedan A6 alusilla ja clubitarralla, en noita korimalleja näistä muista, mut vanhempi. :D Olit siinä Tapiolan abc:n kohdalla, kun vastaantulijoiden kaistalta huomasin.
En tiedä topsportista, mutta Gigantissa itse kävin sinisellä sedan B6:lla alphard vanteet alla.
Olisko sun ollut se hopea A5 mustilla vanteilla? Oon varmaan bongannut sen aiemminkin keskustassa.
Viimeksi muokannut 8866; 27.9.2014, 00:50.
Perustelu: Turha lainaus pois.
Hitec. Ei oo vihreätä. Tarkennuksena vielä mäntynummen entisen Shellin kohdilla ja liikenteessä olin tummalla 4f:llä. Heti perässä vastaan ajoi harmaa b7 avant ja kilvenalunen oli ainakin edessä.
Kyllä voisin väittää että minä ja HiTec. Ajelin siis HiTecin perässä ja vastaan ajavan bongasin että klubilaisia pakko olla... Oliko sulla siis se tumma musta/ruskea ja ilman rinkuloita. Aurinko häikäs samalla lasiin ja miljoona ötökkää niin... ;)
Comment