Alkuperäinen kirjoittaja oogan
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Comment
-
Sininen b5 ajeli tänään vaajakoskentiellä edessä jossain 15 maissa. Taisi olla S4 ja joutui varovaisesti ottamaan töyssyt mesikämmenentien kohdalla. Itse ajelin siitä perässä ympyrään asti kunnes motarille käännyit.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja KimmissViLe jos nyt puhutaan siitä mustasta sedanista mustilla vanteilla, niin se on kaverin auto ja mikkelissä nyt pyörii. Tämähän on Roccon vanha Räsä. Kovasti oon koittanu saada liittymään tänne, mutta vielä ei ole innostunut. :D
Comment
-
Jalkasin bongattu harmaa RS6 puistorilla rekkarilla ubi-***.
Olin se vihree paitanen urpo joka ovelta huuteli ja aiheutti hämmennystä. En kehannut tulla siihen selittämään mitään, kun vaikutit niin uniselta. :D Piti käydä saunaevästä noutamassa, tarttu vihtakin mukaan. Onkohan tosta mihinkään, kun ei oo ees ite tehty...? ;)
Comment
-
Siellähän ne kirmaavat pari kertaa viikossa =). Taisit muuten itsekin tulla joskus aikoja sitten (1-2kk) vastaan Annalan perällä, jos oikein yhdistän auton ja käden heilutuksen?
Sulla ei varmaan ole balettireenit siellä vaikka samaan aikaan ootkin liikenteessä ;)?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänen Näytä viestiKuopion matkuksessa viereen oli parkkeerannut B5 sedan kilvenalusilla
Comment
Comment