Jeb.. klubilaisen Edi ja oma a6 oli myös siinä vieressä =) Todella hieno ässä sulla..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja -Teemu Näytä viestikemppaisen tonin perässä taisin ajella oulunsalosta motarille ja ajoit sitte mun perässä kuusamontielle? olin ite sillä mustakeltasella supermoto yamahalla liikkellä :)
Comment
-
Nätti ja matalahko, mustilla vanteilla varustettu valkoinen b8 sedan Hyvinkäällä, Abc:n/Teboilin risteyksessä tuossa ennen kahdeksaa.
Comment
-
vaynen perheen molemmat ajokit bongattu tänään aamusella Laurilantiellä, olen siinä sähkötalon viereisellä työmaalla ja kaivurin hytistä osu ässät silmään. ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuppis Näytä viestiBremeli pompotteli vastaan kyhnen ympyrässä. Morot nosteltu :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Myotonia Näytä viestiTumppura tuli bongattua ruuhkan keskeltä jenkkiparkeilla kehä1 malmin kohdilla. Tulin kaverin tumman sinisellä sprinterillä vastaan :D
Comment
-
Juuri äsken lähti RCG-*** kilvin varustettu b6 S4 avant, vantaan puuilon pihasta, köh, väärään suuntaan ;) Aluset oli edessä ja takana, liekkö juuri ostettu kun oli renkaat kontissa.
Vayne tuli juuri äsken vastaan duunipaikkansa vieressä. Koitin Scaniasta morottaa.Viimeksi muokannut Kuppis; 10.9.2014, 14:33.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tpv! Näytä viestiSinapinkeltanen A3 Lahdessa Launeen Cittarin kulmilla tänään joskus 16.30 tietämillä... Ohi mennessäsi huomasin kilven alusenkin...
Comment
Comment