Alkuperäinen kirjoittaja Effect
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Bongausketju
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestiKuormaajantiellä kaksi ylimatalaa harmaata sedan B7:aa ja yksi samalla tasolla kulkeva musta B8 sedan.
Comment
-
Eilen illalla Mikkelistä -> Kuopioon päin ajelin, ja ajoin loppupätkästä pitkän matkaa Clubi veljen takana RPS-xx0 <- rekkaritunniste
Tais olla A6 4f Farkku ja tummansininen, jos nyt pimeessä oikein bongasin :)
Väläytin valoja kun ajoi ohitse, ja sitten kurvailinkin takana "hiillostamassa" Itsellä oli musta sedan 4F
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viestiValkeakosken cittarin parkkiksella punanen A4 B8 avantti klubikilvenalunen takana. Kenenköhän oli?
Terveppä terve, olin silloin siellä töissä :) Oisit tullut ostamaan pullaa ja leipää tai saattaahan se olla, että kävitkin :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Micce84 Näytä viestiRiihimäen HAMKin pihalla alkuviikon ihastellu tumman harmaata pitkäkatto b7 s4:ää, jengitunnuksia löyty, olistaja täällä?
Tänään n.30min sitten pihalta vielä kurvasi imola b5 s4 pois kun olin omalle autolle kävelemässä, jengitarra takasivuikkunassa.
Laitetaan vielä viime pe bongattu "AHISSS" Tampereella Rajasalmen (olikohan se noin) sillalla, tulin aamulla ennen kymppiä vastaan valkosella ategolla.
Vaikka itse tuleekin liikuttua sen 30 k vuodes tien päällä, niin harvoin tulee bongatuksi tai bongattua ketään, ehkä se vaan on toi putkinäkö ;) Mutta hienoa, että edes joku bongannut mutkin liikenteessä :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hege Näytä viestiKukas ajeli eilen iltapäivällä (5.9) Mustolasta Lauritsalan suuntaan hopeisella B5 RS4lla. MUG-xxx tais olla, Ite tulin perässä baijerrilla.
Näky olleen sama RiSa lentokentällä ku tuloksia kattelin. Kuka tunnustaa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Varvig Näytä viestiTomppis bongattu eilen Oulun Toppilan "huudeilla" B8:n ratissa, tulin kaverin mazdalla vastaan kun oma oli sillä hetkellä tallissa.
Comment
-
Kenen jyväskylän/muun suomen klubilaisen S2 oli kivirannantien päässä palokassa? Hopea porschen vanteilla ja nätti ku sika pienenä.. piti oikein käydä ihailemassa kun samalla tiellä itse asun..
Comment
Comment